Totuşi, cei de la Red Bull Racing, care traversează un sezon modest, afirmă prin vocea consultantului Helmut Marko că progresele celor de la Ferrari au fost posibile cu sprijinul direct al Mercedes.
"Este dificil să dovedesc, dar sunt sigur că Mercedes a ajutat Ferrari. Şi cu toţii ştim de ce", a declarat el.
Marko nu a dorit însă să intre în amănunte şi să dezvăluie motivele pentru care a ajuns la această concluzie. Una dintre ipoteze este că Mercedes nu a dorit să domine sezonul 2015 la fel ca anul trecut, întrucât acest lucru afectează imaginea Formulei 1. O altă sugestie este că Ferrari a sprijinit demersul Mercedes pentru menţinerea actualelor motoare V6 de 1.6 litri şi după sezonul 2017.
Între timp, Marko afirmă că Red Bull Racing nu a pierdut foarte mult după plecarea lui Sebastian Vettel, întrucât Daniel Ricciardo se ridică la nivelul acestuia.
"A fost o relaţie construită pe parcursul anilor, dar asta nu înseamnă că nu am rămas cu nimic.
Ricciardo a demonstrat că este la acelaşi nivel", a adăugat el.Via GMM
Candideaza cu sanse reale la titlu de cel mai mare retardat din F1,alaturi,bine-nteles de senilul Ecclestone...
Crezi că plânge Mercedes că pleacă Hamilton? E Ricciardo, Alonso, Vettel pe piață. Au de unde alege. Alonso vine imediat.
P.S. Concern, cuvânt folosit de tine, nu e sinonim cu companie. Concern n-are nici o treabă cu Scuderia Ferrari sau AMG Mercedes. Ți-a plouat în gură cu neologisme.
Citind comentariul tau mi-am dat seama ca nu esti capabil din pct. de vedere intelectual (evident no offence intended). Nu-i ceva grav, dar uite o mica parere: tu nu lucrezi la o echipa de Formula 1. Poate eu lucrez, pot sa fiu maturator acolo si tot inteleg/pricep/invat mai multe decat tine, care doar stai in fata unui televizor si esti expect la scuipatul semintelor cand castiga Vettel.
Eu nu stiu ce planuri au cei de la Mercedes in legatura cu Hamilton, dar daca erau interesati de Alonso/Ricciardo/Vettel, oricare dintre ei pilota deja la ei, sper ca te-ai prins ca nu s-a intamplat asa ceva. Si plus nu te-au angajat pe tine nici macar ca maturator acolo. Te prinzi singur de restul.
Despre concern, scuze haide sa-ti explic simplut, asa pentru nivelul tau, un concern, are in subordine mai multe companii. Mai departe este simplu, ambele echipe de Formula 1 fac parte dintr-o companie, care face parte dintr-un concern, deci fac parte dintr-un concern, ca-i mai simplu. Daca tu crezi altceva, intreaba-ti parintii poate sunt ceva mai dotati din pct. de vedere intelectual ca tine, cine stie. Daca nu, intreaba aici si sigur iti va raspunde cineva, eviden nu eu, ti-am raspuns deja.
Ai neclaritati? Sper ca nu, tot ce am postat, am incercat sa fie cat mai simplu si usor de inteles, de toata lumea, inclusiv tu.
P.S. Sa stii ca pot sa-ti dau cateva link-uri interesante dar tu fiind un mare fan Ferrari (sau asa te lauzi, la ce postezi, mai bine te dai fan Mercedes sau McLaren), puteai sa cauti singurel articole despre ce am spus eu. Si daca nu ma crezi pe mine, poate alte articole scrise de jurnalisti seriosi, poate... te vor lumina mai bine.
P.S. Cauta-ti si tu de lucru intr-o companie mare, in loc sa stai degeaba acasa in fata televizorului. Daca ai lucra intr-o multinationala, ai vedea cum merge treaba asta cu cumpanii, concerne si asa mai departe.
Uite o paralela din IT (nu cred ca ai auzit de asa ceva dar poate ai vreun prieten care se pricepe).
- Ai un domeniu (AD), iar ca structura de organizare ai deasupra mai multe domenii adica un copac (Tree), dupa care mai multi copacii se unesc intr-o padure (Forest). Cam asa sunt si concernele.
- Sau mai simplu incepi cu FIAT la baza unei piramide, urmeaza Ferrari si Scuderia Ferrari iar in varful piramidei ai concernul FCA. Simplu de inteles de oricine!
O persoana inteligenta cauta pe net, sa vada daca am sau nu dreptate. O persoana prostuta, nu era interesata de asa ceva, era interesata sa vada daca am scris cu cerneala albastra sau neagra. Iti dai seama unde te regasesti sper.
Ți-am explicat, ai învățat un cuvânt nou și ai vrut să te dai mare. Calmează-te cu comentariile alea aberante și, dintre noi doi, cu siguranță nu eu sunt cel care are nevoie de un loc de muncă...
Sper să nu te pierzi printre cuvinte, din nou.
Păi, bă, tare inteligent mai trebuie să fii.
Mi se rupe. Cum de altfel și celorlalți de pe aici. Ești mai degrabă o țeavă de eșapament de la o mașină, adică plin de gaze, ca să nu spun altfel.
Atât timp cât nu pricepi diferența dintre concern și echipă sau dintre economie și sport, repet, mare inteligent. Bine că ne luminezi de fiecare dată.
Când ai informații, rezumă-te la un link și mai puțin la povești inutile.
Da lasa-l ma naibii cu impresiile lui. Va prosteste pe voi ce destept ii el, cand el de fapt ii un rebut. Nu-l mai baga in seama. Lasa-l la Londra in multinationala.