Ameninţările au fost ulterior estompate de şeful Christian Horner, însă Dietrich Mateschitz, proprietarul producătorului de băuturi energizante, a confirmat la Shanghai că analizează cu seriozitate varianta retragerii. Austriacul susţine că Red Bull nu are niciun interes să concureze în Formula 1 dacă nu poate lupta pentru titluri şi pune presiune pe Renault să îmbunătăţească semnificativ motorul.
"Vom rămâne în Formula 1 dacă avem o echipă competitivă, iar pentru asta avem nevoie de o unitate de propulsie competitivă. Dacă nu avem una, putem concura cu cel mai bun monopost şi cei mai buni piloţi fără să avem nicio şansă la victorie", a declarat el.
În plus, Mateschitz a admis că Red Bull va fi nevoită să se retragă din Formula 1 în cazul în care Renault va lua o astfel de hotărâre, întrucât echipa nu intenţionează să dezvolte propriul motor, iar un parteneriat cu rivalii de la Mercedes sau Ferrari este practic imposibil de pus în practică."Sigur că Renault poate analiza propriile opţiuni, inclusiv retragerea.
Ca producător, cade în sarcina lor să furnizeze un motor competitiv. Dacă pot face asta, este grozav. Dacă, din orice motiv, nu pot face asta, ar trebui să se retragă. În acest caz, consecinţele ar fi evidente şi pentru noi. Nu suntem constructor, aşa că nu s-ar justifica investiţia (n.r - într-un motor Red Bull). Aşa că ne bazăm pe Renault să micşorăm diferenţa faţă de Ferrari şi Mercedes", a adăugat el.Via SkySports
O previziune pesimista dar posibila: RBR si TR se retrage, Force India, Lotus, Sauber, Manor raman fara bani, si ar ramane Ferrari McLaren si Mercedes, poate Williams, deci 8 monoposturi pe pista. Sunt curios cate circuite mai platesc sume enorme ca taxe si spectatori bilete de intrare, in conditiile astea.
Mi se pare ca tratezi prea simplist aratand doar timpii cei mai rapizi. Interesant ar fi sa faci si o analiza proprie. Se pare ca masina Mercedez devoreaza pneurile (spre deosebire de anul trecut cand era gentila cu acestea) riscand sa pateasca ca in 2013. In schimb Ferrari si in aceasta sesiune, la simularile de cursa s-au remarcat print timpii foarte buni, totul coroborat cu o degradare mult mai lenta a pneurilor. Asadar, exista premisele ca Ferrari sa castige din nou... chiar daca poleul va fi Mercedes...
Sa-ti fie gura aurita :)!!
Cat despre masina "Mercedez", nu se pare ca devoreaza pneurile, ci cu totul altceva. Nu au testat serios in Malaezia (au avut doar stinturi scurte, cei de la Ferrari merg pe stinturi lungi), nu se asteptau ca masinile Ferrari sa fie acolo langa ei, in spatele lor, pe acolo. Se asteptau sa fie in spatele celor de la Williams, iar cei de la Williams sa fie ca un zid in spatele lor.
La fel in antrenamentele din China, cei de la Ferrari au mers pe stinturi lungi, in timp ce cei de la Mercedes au testat diferite aripi fata si alte parti (gen aripile deflectoare, pozitionate in spatele nasului, dedesubt). Au testat doua variante diferite de aripi fata, si cateva variante de aripi deflectoare atata pentru Hamilton cat si pentru Rosberg). Ceea ce nici un alt fan nu a remarcat lool.
Cei de la Ferrari au lucrat la aripa fata, la suspensia spate si la diferite modificari ale radiatoarelor, lucru pe care nu l-a remarcat nimeni, pentru ca nu s-au uitat la antrenamente lol.
Si restul echipelor au lucrat la alte componente, singura chestie care s-a discutat, mult spus discutat a fost ca Raikkonen a avut un timp cu peste 0.7s mai bun decat Vettel. In rest, au foat diferite aberatii scrie de fanii McLaren, si de altii. Si evident, nimic interesant de discutat, cum dracu sa discuti cand nu ai vazut antrenamentele loool.