Chiar dacă finlandezul este practic cel mai bun pilot din Formula 1 care nu are încă un contract pentru anul viitor, Christian Horner, şeful Red Bull, insistă că echipa pe care o conduce nu a luat încă o decizie, mai ales că există alternative şi la Toro Rosso.
"Vrem un pilot rapid. Există riscuri indiferent de pilotul cu care semnezi. Încerci doar să iei cea mai informată decizie şi suntem într-o poziţie fericită în care avem doi tineri promiţători (n.r - la Toro Rosso) şi suntem atractivi şi pentru alţi piloţi. Decizia noastră se va baza pe merite şi pe dorinţa de a alinia cea mai competitivă echipă posibilă", a declarat britanicul.
La rândul său, Raikkonen afirmă că este într-o situaţie dificilă, întrucât are de ales între a concura pentru Red Bull Racing sau a rămâne la Lotus, echipă care a înregistrat progrese majore în acest an şi care îi oferă o libertate suplimentară comparativ cu alte echipe."Întotdeauna încerci să obţii cel mai bun monopost, iar Red Bull a demonstrat că are cel mai bun pachet în ultimii ani. Poate fi o opţiune, dar aş spune că ei şi Lotus sunt singurele opţiuni. Indiferent care va fi decizia, nu va fi una uşoară, dar niciodată nu este uşor. Nu este pentru prima oară când exista diverse opţiuni pe masă, iar apoi o alegi pe cea pe care o consideri potrivită în acel moment. Aşa că este greu de spus dacă este alegerea corectă sau greşită şi trebuie să trăieşti cu asta", a precizat finlandezul.
În cazul în care Raikkonen nu va ajunge la o înţelegere cu Red Bull, tripla campioană mondială îşi va îndrepta privirile spre cei doi piloţi ai Scuderiei Toro Rosso. În prezent, Daniel Ricciardo este considerat mai valoros decât Jean-Eric Vergne, iar australianul susţine că este pregătit pentru o astfel de provocare. "Da, da, da (n.r - sunt pregătit). Nu ştiu ce altceva să spun decât da", a precizat el când a fost întrebat dacă este capabil să concureze pentru Red Bull.Un răspuns similar a dat însă şi Vergne când a fost întrebat acelaşi lucru, mai ales că francezul a impresionat prin rezultatele din ultimele două curse. "Da, cu siguranţă. Este o echipă pentru care mi-ar plăcea foarte mult să concurez", a explicat el.
Practic, Newey are acces la datele de la 4 monoposturi dupa fiecare cursa. Dragut nu ?
Si nu cred ca Newey se oboseste sa ia date de la un Torro Rosso. Trebuie sa si gandesti pe lumea asta.