Schimbarea are însă potenţialul de a influenţa performanţele monoposturilor, iar cei de la Red Bull susţin că au remarcat în simulări o pierdere semnificativă a forţei de apăsare aerodinamică. "În testele iniţiale în tunelul de vânt, am fost surprinşi de cât de multă forţă de apăsare aerodinamică am pierdut", a precizat Rob Marshall, directorul tehnic al Red Bull Racing.
Informaţiile sunt confirmate şi de Andy Green, directorul tehnic al celor de la Force India, care a oferit şi date concrete în această privinţă.
"Primul test în tunelul de vânt a arătat o pierdere de 20% a forţei de apăsare aerodinamice", a explicat el.Oficialul Force India a adăugat că, în opinia sa, principalele avantajate de noul regulament sunt Ferrari şi Mercedes, întrucât designurile alese pentru nasuri în acest an sunt asemănătoare cu cele care vor fi adoptate anul viitor de toate celelalte echipe.
Via Motorsport
Comentarii (2)