Pirelli a anunţat recent că va modifica compoziţia pneurilor hard începând cu Marele Premiu al Spaniei, acestea urmând să fie mai dure şi foarte aproape de specificaţiile din 2012.
Decizia a nemulţumit însă campioana mondială Red Bull Racing, care susţine că producătorul italian ar trebui să modifice în acelaşi mod toate cele patru compoziţii. Consultantul Helmut Marko a afirmat chiar că din cauza actualelor pneuri monopostul Red Bull nu poate rula la potenţialul maxim, completând astfel declaraţia de luni a proprietarului Dietrich Mateschitz.
"Vrem cât mai curând posibil un pneu care să nu ne limiteze potenţialul. Ar trebui să putem obţine tot ce putem de la monopost. Dacă ne folosim întregul potenţial, nu rezistăm nici măcar un tur în calificări. Nu este uşor să le spunem piloţilor că nu au dreptul să concureze corespunzător în anumite viraje", a declarat austriacul pentru agenţia de presă DPA.
În plus, o sursă din cadrul Red Bull afirmă că monopostul RB9 are un avantaj de o jumătate de secundă pe circuit dacă nu sunt luate în calcul cauciucurile."Dacă am fi avut un pneu normal, Vettel ar fi fost cu o jumătate de secundă mai rapid pe fiecare circuit.
Ştim asta din simulările pe care le facem", a precizat sursă pentru publicaţia Auto Motor und Sport.Via Motorsport
pe ce pneuri au facut testele?
sau dc au facut pe simulator ... acolo nu se ia in calcul uzarea pneurilor
vreau sa vad dueluri clasice Ferrari VS Mercedes VS McLaren, redbull cata'casa
va ajuns din viata buna!