Red Bull explica evolutia noului monopost RB6
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Red Bull Racing a devenit miercuri ultima echipa de top care si-a prezentat oficial noul monopost cu care va concura in sezonul 2010 al Formulei 1. Dezvelirea noului RB6 a fost asteptata cu nerabdare prin prisma faptului ca inovatiile introduse anul trecut au fost copiate ulterior de rivali. Adrian Newey, unul dintre cei mai apreciati designeri din Formula 1, a explicat insa ca a optat doar pentru o evolutie fireasca a vechiului monopost, in conformitate cu noul regulament tehnic.
"RB6 este in mare parte o evolutie a monopostului din 2009. Am incercat sa rafinam si sa evoluam decat sa venim cu noi concepte. Drept rezultat, masina arata similar, elemente precum sasiul si suspensia de tip pull-rod fiind mentinute", a declarat designerul sef al celor de la Red Bull Racing.
"Principalele doua provocari au fost rezervorul de combustibil mai mare si pneurile fata mai inguste. In privinta rezervorului a fost vorba de mai mult decat o simpla marire a capacitatii, pentru ca afecteaza franele, asa ca sistemul de racire al freanelor trebuie sa faca fata.
Trebuie sa iei in considerare si impactul combustibilului suplimentar asupra degradarii pneurilor la inceputul cursei"."De asemenea, pneurile fata mai inguste schimba distributia greutatilor si stabilitatea masinii. Cred ca este o evolutie sensibila a monopostului din 2009. Diferenta evidenta este ca monopostul din 2009 nu a fost desenat pentru a se potrivi dublului-deflector si a trebuit sa punem cea mai buna varianta posibila in jurul suspensiilor si a cutiei de viteze. Cu aceasta masina am fost capabili sa desenam aceasta parte de la zero", a mai precizat britanicul in varsta de 50 de ani.
Noul monopost Red Bull a debutat pe circuit miercuri, in cadrul sesiunii de teste de la Jerez.
Via | GPUpdate
Comentarii (0)