Red Bull exclude utilizarea a două sisteme de evacuare penntru tot restul sezonului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sebastian Vettel a utilizat în Marele Premiu al Chinei pe monopostul Red Bull configuraţia sistemului de evacuare evaluată la începutul testelor de iarnă, în timp ce coechipierul său Mark Webber a mizat pe versiunea introdusă la începutul sezonului.
Teoretic, Red Bull are resursele necesare pentru a continua dezvoltarea a două sisteme de evacuare diferite, însă şeful Christian Horner a exclus această variantă.
"Puţin probabil. Ne vom concentra să obţinem tot ce putem mai bine dintr-unul dintre ele. În mod ideal vrei să scoţi cele mai bune soluţii de la ambele soluţii, aşa că aceasta este provocarea acum", a declarat britanicul.
Totuşi, echipa nu a luat încă o decizie privind strategia pe care o va aborda în Marele Premiu al statului Bahrain, existând posibilitatea de a copia soluţia inedită adoptată pentru China. "Vom lua o decizie pe parcursul următoarelor două zile. Avem date de pe parcursul unei curse în privinţa consumului de carburant, configuraţiei şi aşa mai departe", a adăugat el.
Decizia de a împărţi strategia între cei doi piloţi a venit la solicitarea lui Vettel, care s-a înţeles mai bine cu sistemul de evacuare evaluat la începutul testelor.
Potrivit lui Horner, explicaţia este legată de stilul de pilotaj al dublului campion mondial."Există unele caracteristici la upgrade-ul (n.r - sistemului de evacuare) care nu se potrivesc în mod deosebit stilului sau de pilotaj, şi anume să aibă o viteză foarte bună în viraje. Decizia de a veni în China cu două configuraţii i-a aparţinut în mare măsura lui Adrian Newey (n.r - directorul tehnic Red Bull) pentru că vrem să ne asigurăm că avem o direcţie şi o comparaţie", a adăugat el.
Chiar dacă Vettel se înţelege mai bine cu vechea specificaţie, el a fost învins din nou de Webber în China, atât în calificări, cât şi în cursă.
Comentarii (2)