Red Bull: "Eficienta sistemului KERS este incerta"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Red Bull Racing se va baza in sezonul 2009 pe sistemul KERS furnizat de Renault, francezii urmand sa le ofere tehnologia la pachet cu motoarele.
Totusi, seful Red Bull, Christian Horner, considera ca tehnologia nu si-a demonstrat inca eficienta si, din aceasta cauza, nu este sigur daca echipa sa va folosi KERS inca de la prima cursa din Australia.
"Nimeni nu stie cate echipe vor fi echipate cu KERS la Melbourne. Vor fi cateva, dar avantajul puterii este contrabalansat puternic de penalizarea suferita de greutate", a declarat Horner pentru publicatia Motorsport.
"Vom utiliza KERS pe monopost numai cand isi va castiga locul acolo, la fel ca orice alta componenta. Lucram indeaproape cu Renault la acest sistem care este dezvoltat de Magneti Marelli, dar este o adevarata provocare tehnica. Trebuie sa asteptam si sa vedem daca isi demonstreaza valoarea in teste si apoi sa decidem daca il vom folosi sau nu la Melbourne".
Pe de alta parte, Horner anticipeaza ca uzura pneurilor va creste semnificativ ca urmare a utilizarii tehnologiei KERS.
"Exista probleme cu greutatea si distributia greutatilor, iar asta afecteaza uzura pneurilor. Protejarea pneurilor spate va fi foarte importanta in acest an si va reprezenta o decizie cheie in aceasta decizie. Sunt sigur ca toate echipele au dezvoltat masini capabile sa ruleze KERS, dar cele mai multe vor activa sistemul numai cand va prezenta un avantaj clar si va fi fiabil. KERS nu este inca obligatoriu, asa ca vom vedea ce se va intampla cand vom ajunge in Australia".
Comentarii (0)