Discuţiile au intrat în impas din cauza faptului că producătorul italian oferă doar unităţi de propulsie de specificaţie 2015, în timp ce Red Bull doreşte acelaşi motor, software şi carburant ca echipă de uzină.
În condiţiile în care Red Bull este deja în întârziere cu dezvoltarea monopostului din sezonul următor, proprietarul Dietrich Mateshitz a anunţat că până la sfârşitul lunii octombrie va lua o decizie finală cu privire la parteneriatul cu Ferrari. În cazul în care cele două părţi nu vor ajunge la un acord, Red Bull se va retrage din Formula 1.
"Depunem eforturi pentru a primi motoare, dar nu primim niciunul, cel puţin nu cel pe care ni-l dorim", a declarat austriacul pentru publicaţia Speedweek, care aparţine trustului Red Bull.
Întrebat cât timp va mai aştepta pentru a lua o decizie finală, Mateschitz a replicat: "Până undeva spre finalul lunii octombrie".Sursa citată afirmă că Red Bull a plătit în fiecare an 54 de milioane de euro către Renault pentru motoarele furnizate pentru Red Bull Racing şi Toro Rosso. Anterior, s-a vehiculat că unităţile producătorului francez sunt cele mai sumpe, însă preţul era estimat la 23 de milioane de euro pe an pentru o echipă.
Presa olandeză susţine că Red Bull şi Ferrari au ajuns la un acord pentru ca Toro Rosso să folosească motoare Ferrari de specificaţie 2015 în sezonul 2016, însă informaţia nu a fost confirmată oficial.
Via SkySports
Comentarii (3)