Red Bull are probleme cu supraîncălzirea şi fiabilitatea monopostului în Bahrain

de Daniel Popescu
Joi, 20.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a dezvăluit că natura problemelor întâmpinate de Red Bull Racing în prima zi de teste din Bahrain este legată de supraîncălzirea unor componente şi fiabilitatea monopostului.

Esential 14 este numarul tururilor parcurse de Sebastian Vettel in prima zi de teste din Bahrain. Recordul zilei a fost de 82 de tururi.
Red Bull Racing a fost afectată în prima sesiune de teste de la Jerez de o serie de defecţiuni cauzate în principal de supraîncălzirea caroseriei în jurul sistemului de evacuare, motiv pentru care în Bahrain a adus două configuraţii diferite cu scopul de a identifica soluţia potrivită.

Cu toate acestea, Sebastian Vettel a petrecut primele cinci ore în garaj şi a parcurs numai 14 tururi, iar la finalul zilei a afirmat că monopostul are unele probleme fără legătură cu cele întâmpinate la Jerez, dar legate tot de supraîncălzire.

Sunt unele lucruri pe care Red Bull trebuie să le rezolve în termeni de temperatură şi fiabilitate în jurul monopostului.

Sebastian Vettel
Pilot Red Bull
"Sunt unele lucruri pe care Red Bull trebuie să le rezolve în termeni de temperatură şi fiabilitate în jurul monopostului şi unele lucruri pe care trebuie să le rezolve Renault, dar nu este corect să separăm cele două lucruri.
Este dificil de spus unde suntem. Prima impresie este bună, dar avem nevoie de mai multe tururi pentru a judeca monopostul. Cred că înţelegem problemele, dar nu este atât de uşor să găsim o soluţie"
, a declarat germanul.

În schimb, Remi Taffin, directorul de inginerie al Renault, a sugerat că de data aceasta vină pentru defecţiunile monopostului aparţine integral celor de la Red Bull.

"În principiu am aşteptat după ei. Am ieşit pe circuit când au decis ei să iasă şi am terminat când au decis ei să termine", a explicat el.

Via BBC Sport

Comentarii (7)

  • Redfools
    Se supraincalzeste energizantul? Nu e binee....
    17 9
  • @Redfools
    vezi sa nu se supraincalzeasca frusrarea...motive vor mai fi!
    12 15
  • qwerty
    RBR o sa faca urmatorul test in antarctica
    18 5
  • ytrewq
    doua curse la fiecare pol, inca doua cu ninsoare artificiala si s-au scos si anu asta
    12 4
  • O sa-i salveze Bernie ca in 2013, va introduce cursele pe gheata artificiala
    8 6
  • Ha! Nu-i bine cand se agita energizantele. :))
    Pariez in continuare ca cel putin un monopost Red Bull nu va termina cursa din Australia. Daca o vor tine in ritmul asta, in martie nu vor termina cursa cu niciun monopost.
    5 4
  • nui o problema ca de la jumatatea sezonului se revin la monoposturile de anul trecut si cauciucurile din 2012
    11 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru