Cu toate acestea, Sebastian Vettel a petrecut primele cinci ore în garaj şi a parcurs numai 14 tururi, iar la finalul zilei a afirmat că monopostul are unele probleme fără legătură cu cele întâmpinate la Jerez, dar legate tot de supraîncălzire.
"Sunt unele lucruri pe care Red Bull trebuie să le rezolve în termeni de temperatură şi fiabilitate în jurul monopostului şi unele lucruri pe care trebuie să le rezolve Renault, dar nu este corect să separăm cele două lucruri. Este dificil de spus unde suntem. Prima impresie este bună, dar avem nevoie de mai multe tururi pentru a judeca monopostul. Cred că înţelegem problemele, dar nu este atât de uşor să găsim o soluţie", a declarat germanul.
În schimb, Remi Taffin, directorul de inginerie al Renault, a sugerat că de data aceasta vină pentru defecţiunile monopostului aparţine integral celor de la Red Bull.
"În principiu am aşteptat după ei. Am ieşit pe circuit când au decis ei să iasă şi am terminat când au decis ei să termine", a explicat el.
Via BBC Sport
Pariez in continuare ca cel putin un monopost Red Bull nu va termina cursa din Australia. Daca o vor tine in ritmul asta, in martie nu vor termina cursa cu niciun monopost.