Proprietarul Dietrich Mateschitz a lăsat chiar să se înţeleagă că este posibilă renunţarea la unităţile constructorului francez, în ciuda faptului că opţiunile sunt limitate. Publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine însă că cvadrupla campioană mondială are deja un plan bine conturat pentru situaţia în care va decide să renunţe la Renault.
Potrivit sursei citate, motorul turbo V6 de 1.6 litri ar urma să fie construit de compania austriaca AVL, în timp ce turbina este deja produsă de compania austriacă APC Pankl pentru Renault. În plus, tehnologia ERS ar urma să fie realizată de Red Bull Technology. Unitatea de propulsie ar urma să fie utilizată sub brandul Infiniti, divizia de lux a japonezilor de la Nissan şi sponsorul principal al echipei.
Helmut Marko, consultantul Red Bull, nu a comentat în mod direct speculaţiile, însă a admis că există alternative la Renault, chiar dacă colaborarea cu Renault va continua în mod cert în sezonul 2015."Avem multe companii capabile în Austria în ceea ce priveşte motoarele.
Pankl este la 30 de kilometri de Red Bull Ring, iar AVL la 70 de kilometri. Niciodată nu trebuie să spui niciodată, analizăm toate alternativele, dar cu siguranţă vom merge cu Renault în 2015", a declarat austriacul.În încercarea de a reduce diferenţa faţă de Mercedes, Red Bull Racing va utiliză o nouă compoziţie de combustibil Total începând din acest sezon, despre care se vehiculează că va aduce un spor de circa 10 cai putere.
Via Motorsport, Motorsport
Comentarii (6)