Întrucât australianul se află la ultimul său sezon în Formula 1, şeful Christian Horner şi-a exprimat speranţa că Webber va reuşi să obţină măcar o victorie în finalul campaniei, în ciuda dominaţiei lui Sebastian Vettel.
"Vettel a câştigat fiecare cursă de după pauză de vară, ceea ce reprezintă o performanţă incredibilă. Mai sunt patru curse, iar obiectivul nostru este să continuăm în acelaşi mod. Cred că niciunul dintre noi nu-şi putea imagina această serie, iar în prezent pilotajul său este suprem.
Dar Webber a fost destul de aproape în Japonia. Ar fi grozav să-l vedem pe Webber câştigând o cursă înainte de sfârşitul sezonului", a declarat britanicul citat de publicaţia Autosport. Victoria obţinută la Suzuka nu l-a ajutat însă pe Vettel să devină campion, întrucât Fernando Alonso a ocupat locul patru. Horner insistă însă că acest lucru nu reprezintă o problemă, mai ales că titlul mondial a devenit practic o formalitate."Am fost la Suzuka cu scopul de a câştiga cursa, iar campionatele se vor aşeza natural. În India vom ataca la fel ca în Japonia. Dacă câştigăm mai multe puncte decât ceilalţi, vom câştiga titlul. Dar niciunul dintre membrii echipei nu este dezamăgit", a adăugat el.
Întrucât are un avans de 90 de puncte în clasament, Vettel are nevoie de doar de o clasare în primii cinci în Marele Premiu al Indiei pentru a deveni matematic cvadruplu campion mondial, indiferent de rezultatul lui Alonso.
Via Autosport
totusi a fost pe locul 2!!!!!!
Cum ramane atunci cu alte pareri de fan cum ca Alonso a castigat fara cea mai buna masina?
Daca am face un an competitie monomarca, pe ce masina de F1 vreti ar rezulta un clasament foarte foarte NEASTEPTAT. Posibil ca adulatul sa nu se afle in primii 5.
Lucrurile stau cam asa: cu sansa si suficienta valoare iti faci un nume. Apoi mergi la echipe mari. Aici se ivesc alte sanse, ai posibilitatea sa concurezi la varf iar cota ramane ridicata. Chiar daca ai cam rasuflat intre timp ... dai vina pe masina - o solutie, daca ai noroc de coechipier slab
Uitati-va la Button. In 2008 era pe picior de plecare. Background cam nu prea, tocmai si de aceea pleca, nu avea oferte. Apoi a venit sansa in 2009, a fost destul de bun, si-a facut un nume. Acum are oferte de la 4, 5 echipe de top, cu toate ca e departe de forma din 2008 cand nu avea niciuna. Pam, pam
Asta pentru ca e dificil de prezis care pilot e bun cu adevarat, echipele urmaresc background-ul. Si sa nu fie batut de coechipier, caz in care cota se duce rapid in jos
de aceea am zis ”aproape intotdeauna”... sansa si norocul au si ele un rol. iar daca spui ca sunt unii care afirma ca alonso ar fi castigata fara a avea cea mai buna masina atunci ei se refera la sezonul 2005. numai ca alonso in 2005 a avut cea mai buna masina. poate nu a avut-o pe cea mai rapida, aceea fiind McLaren care merita titlul prin Kimi mai mult decat spaniolul. cine a urmarit acel sezon isi aminteste cum finlandezul a pirdut titlul din cauza fiabilitatii precare (abandona mai ales in fumul motorului spart adesea din postura de lider). erau si unii mari specialisti gen miki alexandrescu care spuneau ca pilotul e de vina deoarece sparge motoarele. acest lucru a fost infirmat in 2007 cand la ferrari kimi raikkonen nu a mai spart nici macar un motor... cel putin in curse!
Apoi pilotajul lui Vettel nu este suprem. Horner sa-si aduca aminte de cursa din Ungaria, unde Kimi l-a tinut la respect. Daca tot era atat de suprem, ar fi trebuit sa inventeze ceva.
Asta cu pilotajul suprem e gogoasa de-aia pentru mass-media si ca sa-l mangaie putin pe Vettel. Horner e la fel de constient ca nu se poate stabili astfel de criterii, iar pilotajul lui Vettel n-are nicio treaba cu suprem, superb, nemaivazut, extraordinar.
Un pilotaj suprem poate ca are Kimi. Cum te prinde, cum te depaseste. Nu iarta nimic. E genial cand vine vorba de depasiri.
Cum te prinde cum te ... depaseste
Si o ia de la inceput
Iar se pune pe ... depasit