Mercedes a câștigat ambele curse de debut ale sezonului programate pe circuitul din Austria, în ciuda estimărilor anterioare că Red Bull ar putea lupta pentru victorie.
Echipa austriacă își pune însă speranțele în Marele Premiu al Ungariei de la sfârșitul acestei săptămâni, ca urmare a faptului că circuitul de la Hungaroring este unul mai lent și cu numeroase viraje.
Christian Horner, șeful celor de la Red Bull, consideră că Mercedes este avantajată în special pe liniile drepte, care lipsesc însă de pe circuitul maghiar.
"Viteza lor pe liniile drepte este impresionantă, dar nu și viteza în viraje. Există viraje unde noi suntem mai buni și unele unde nu suntem chiar atât de buni. Dar cu siguranță pe circuitul din Austria viteza lor pe liniile drepte a fost impresionantă și au făcut un mare pas înainte pe parcursul iernii", a precizat el.
Paul Monaghan, șeful inginerilor de la Red Bull, are o opinie similară în perspectiva cursei din Ungaria și anunță o serie de îmbunătățiri la monopost înainte de această etapă.
"Ungaria este un alt tip de circuit, nu-i așa? Are o linie dreaptă trivială și multe viraje.
Viteza virajelor este mai mică decât în Austria. De regulă, vremea este mai puțin variabilă, iar vântul este destul de puternic. Cine știe, poate vom fi mai buni acolo? Vom îmbunătăți monopostul cât putem de bine și speram să-i învingem", a precizat el.Via Autosport
...doar rezistent ziceti ca poate fi parul? ce mai conteaza - toate reclamele sint prostesti si nici f1 nu e prea departe (parerea mea, dar aveti liber la aruncat cu oua sau rosii stricate.)
De Ferrari ce sa mai spun...
Din pacate campionatul e jucat.
Mai sper ca poate la anul o sa avem ceva suspans!
linia dreapta de pe Hungaroring o fost intr-adevar triviala pentru marele circ da' numa' pana-n 2002 atunci cand traseul nu reusea sa agoniseasca nicimacar 4000 metri, incepand cu anu' 2003 circuitul maghiar detine un palier de viteza la limita inferioara a onorabilitatii dar cat se poate de tolerabil pentru o competitie exigenta precum F1