Publicaţia britanică Autosport susţine însă că în acordul dintre cele două părţi există o clauză potrivit căreia Red Bull poate rezilia unilateral contractul la sfârşitul acestui an dacă nu sunt îndeplinite anumite criterii de performanţă.
În acest moment nu există informaţii cu privire la detaliile clauzei, însă echipa ocupă doar locul patru în clasamentul constructorilor.Şeful Christian Horner nu a comentat informaţia, însă nu a exclus o reziliere a acordului. "Nu ne putem permite să avem încă un sezon că acesta. Mai este mult din acest sezon şi muncim din greu pentru a reveni. Dar când ajungem într-un astfel de scenariu imaginea noastră este afectată, iar costurile sunt foarte ridicate. Am depus numeroase fonduri în motor, am plătit pentru motor, nu este gratuit", a declarat el.
Situaţia este complicată de faptul că Red Bull va primi următorul update pentru motoare abia la Marele Premiu al Rusiei din luna octombrie, în timp ce Renault este în negocieri avansate pentru a cumpăra Lotus, care ar deveni astfel echipa de uzină a producătorului francez.
"Avem un acord până în 2016 şi este important să înţelegem care sunt planurile Renault. Apoi putem acţiona în cunoştinţă de cauză.
Vrem să vedem care este devotamentul Renault pentru Formula 1 pe termen lung", a adăugat el.În cazul unei rezilieri de contract, Red Bull este interesată să utilizeze motoare Mercedes, însă consiliul de conducere al constructorului german are opinii diferite cu privire la furnizarea unor motoare către un rival la titlul mondial. În plus, Williams are un contract preferenţial cu Mercedes în privinţa motoarelor, element care ar afecta un parteneriat al germanilor cu Red Bull.
Via Autosport
Pe langa lipsa de performanta si lipsa de directie a Renault, acestia au mai si acuzatin mai multe randuri RBR, spun eu pe nedrept. Deci ruptura este de asteptat, si daca RBR analizeaza sa rupa parteneriatul, inseamna ca ar trebui sa aiba deja un mic as in maneca pentru la anul, adica cel putin o preintelegere cu un alt constructor. Oare cine o fi