Red Bull Racing continuă să critice noile pneuri furnizate de Pirelli în acest sezon, însă de data aceasta prin intermediul proprietarului Dietrich Mateschitz. Austriacul susţine că Red Bull Racing a fost nevoită să micşoreze deliberat performanţele monopostului cu scopul ca acesta să fie mai bun în privinţa gestionarii pneurilor.
Acest lucru explică practic şi motivele pentru care Red Bull a fost echipa care a solicitat cel mai mult creşterea durităţii cauciucurilor.
"Formula 1 nu mai are nimic de-a face cu cursele clasice. Astăzi nu mai câştigă cel mai rapid pilot în cel mai rapid monopost, ci acela cu gestionarea optimă a pneurilor. A trebuit chiar să diminuăm performanţele monopostului nostru, pentru ca pneurile nu rezistau. Dacă am merge cât de repede am putea, am avea nevoie de 10-15 pitstopuri", a declarat el pentru publicaţia austriacă Krone.
Mateschitz a făcut referire şi la situaţia din cadrul echipei dintre Sebastian Vettel şi Mark Webber. După ce echipă a anunţat că nu va mai impune ordine de echipa în acest sezon pentru a evita repetarea scenariului de la Sepang, omul de afaceri insistă că australianul este liber să lupte pentru titlul mondial."Vettel şi Webber pot lupta liberi până la sfârşitul sezonului. Motto-ul este 'depăşeşte-mă dacă poti'", a mai precizat el.
Via Motorsport, Motorsport
Gg Red Bull. Easy!
Ce trebuie facut cu un RBR ca sa ajunga precum un Ferrari? Trebuie sa-si micsoreze performantele ...
deci clar i-a ars pe cei de la RBR. Si pe Mercedes. Asa poate poate mai castiga si Ferrari ceva. Daca nu cumva se adapteaza si RBR in ciuda tuturor piedicilor. Dar un campionat pierdut in ciuda tuturor ajutoarelor date arunca echipa ajutata intr-un penibil mult mai mare decat daca pierdeau fara ajutoare. Asa ca sa vadem cine plange la toamna ...