Totuşi, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, a scos în evidenţă problema lui Fernando Alonso, care a fost la un pas să fie lovit de bucăţile din pneul lui Sergio Perez.
Britanicul consideră că siguranţa piloţilor este mai presus de câştigătorul titlul mondial şi s-a arătat surprins că Marele Premiu al Marii Britanii nu a fost întrerupt.
"Acum este o problemă de siguranţă. Trebuie să ne gândim la securitatea piloţilor. Alonso este un tip foarte norocos că s-a putut duce acasă. Nu este corect. Lăsaţi performanţa, lăsaţi cine are un avantaj şi cine nu.
Sportul trebuie să fie sigur, iar cel mai important lucru este siguranţa piloţilor. Din multe puncte de vedere sunt surprins că nu au oprit cursa", a declarat el pentru BBC.Charlie Whiting, directorul de curse al FIA, a dezvăluit duminică seară că a fost foarte aproape să oprească cursa prin steag roşu din cauza incidentelor repetate cu pneurile Pirelli.
Via James Allen
Cat despre Horner, declaratia lui arata inca o data ca Alonso nu e un pilot de duzina, si ca are reflexe foarte bune, reflexe pe care le are doar un campion
vroiai sa spui deintegreaza
`Britanicul consideră că siguranţa piloţilor este mai presus de câştigătorul titlul mondial şi s-a arătat surprins că Marele Premiu al Marii Britanii nu a fost întrerupt.`
Vettel a abandonat in 42, iar Perres in 47! Daca cursa era intrerupta permanent sau si cu steag galben, pilotii ar fi pus pneuri medii, cu care Ferrari schiopateaza, iar Alonso n-ar mai fi recuperat o gramada de puncte!
Revenind la declaratia lui Horner: placut nu era daca lua in casca vre-o bucata din pneul spart al lui Perez. Dar nu cred ca ar fi putut afecta integritatea pilotului. Totusi vorbim despre cauciuc si nu despre bucati de metal (ca si in cazul lui Massa). Era probabil mult mai grav daca depasea pe partea stinga sau nu mai avea timp si intra in plin in monopostul lui Perez. Are Alonso reflexe foarte bune :)
E cam exagerata declaratia. Despre Kimi de ce nu a spus nimic? Si Kimi a primit o ploaie de resturi de pneu.
Se forteaza spectacolul prin DRS, KERS si cu pneuri care sa reziste mult mai putin, sa fie imprevizibile.
Nu sunt impotriva penurilor Pirelli, sunt impotriva spectacolului artificial, care e acum in F1. Chiar si cu atatea accidente, cursa de la Silverstone a fost, poate, cea mai spectaculoasa din acest sezon si probabil din ultimii ani. Iar pentru FIA si Bernie conteaza ce zic fanii, pentru ca fanii aduc banii. Daca tribunele n-ar mai fi pline, n-ar mai veni nicio echipa in F1, nici un sponsor, nici un investitor.
Fara fani, zero bani!
la 250 km/h orice te loveste se poate termina prost ...
@declaratia lui Horner
Declaratia lui Niki Lauda la Nurburgring 1976(inainte de accident) - De fiecare data cand ma urc in monopost stiu ca am 20% sanse sa mor.
Cursa s-a terminat sub SC.
si daa nu stie sa piarda, Ferrari da :), mereu sunt pe 2.
Ahahhahahahahahah.