Red Bull Racing a acuzat cu regularitate că rezultatele slabe înregistrate în acest an au drept cauză motorul furnizat de Renault.
Ulterior, inginerii au început să admită că există unele probleme inclusiv la nivelul şasiului, iar şeful Christian Horner a recunoscut în cele din urmă că partea frontală a monopostului a fost principala piedică în îmbunatăţirea rezultatelor. De altfel, Red Bull a introdus abia la Marele Premiu al Spaniei un nas frontal de specificaţie 2015, cu care Horner crede că echipa a remediat o mare parte dintre probleme.
"Cu siguranţă băieţii de la departamentul de aerodinamică au făcut ceva îmbunătăţiri în jurul părţii frontale a monopostului. Au fost multe îmbunătăţiri şi din punct de vedere mecanic. Cred că schimbările de regulament de peste iarnă ne-a rănit destul de mult cu partea frontală a monopostului, dar cred că acum am recuperat. Cred că ultimele două-trei curse au fost pozitive din punct de vedere al şasiului", a declarat el.
Chiar dacă Red Bull a obţinut locurile doi şi trei în Marele Premiu al Ungariei, Horner a admis că următoarele două curse de la Spa-Francorchamps şi Monza vor fi dificile din cauza circuitelor, motiv pentru care anticipează că abia în Singapore echipa va reuşi să obţină un nou rezultat pozitiv."Următoarele două circuite vor fi mult mai provocatoare, aşa că Singapore este probabil următoarea oportunitate pentru a străluci.
Vom continua să forţăm şi să dezvoltăm monopostul. Nu se ştie niciodată, ar putea ploua la Spa. Trebuie să fii într-o poziţie bună atunci când lucrurile nu merg bine pentru ceilalţi", a adăugat el.Via ESPNF1
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11800089_10207028525012226_5896253231946848129_n.jpg?oh=e71d1d86ecf5f43d04930113fa49e8f1&oe=563EFBB8