Chiar dacă acestea nu sunt interzise, practica a trezit suspiciuni că actuala campioana mondială ar fi putut schimba setările suspensiilor între calificări şi cursă, lucru interzis de regulamentul tehnic. În cele din urmă, suspiciunile nu au putut fi dovedite, iar echipa nu a primit niciun fel de penalizare.
În replică, Red Bull a lansat un atac la adresa rivalilor de la Ferrari, consultantul Helmut Marko afirmând că Scuderia a utilizat un dispozitiv manual timp de un an fără ca cineva să ştie acest lucru. "Nu am făcut niciodată ajustări manuale. Nu înţeleg de ce ceilalţi se supără. Se întâmplă să ştim că Ferrari a folosit ceva de genul acesta un an de zile", a declarat austriacul pentru publicaţia Auto Motor und Sport.
Marko nu a precizat însă dacă dispozitivul manual la care face referire era utilizat tot pentru ajustarea setărilor suspensiilor.
Via GMM
Daca spunea Horner asta,sau Newey,parca era altceva,asa,nu stiu ce se baga retardatul asta unde nu-i fierbe lui oala...