Practic, Red Bull profită de temperaturile ridicate din acea zonă a monopostului atunci când acesta rula cu o viteză relativ mică.
Informaţiile au fost dezvăluite de consultantul Gary Anderson, iar publicaţia Auto Motor und Sport a relatat în ediţia de marţi că FIA a decis să pună în aplicare ipoteza acestuia.
Astfel, la Marele Premiu al Indiei de la sfârşitul săptămânii trecute, delegatul tehnic Jo Bauer a evaluat flexibilitatea podelei prin încălzirea zonei la aproximativ 300 de grade Celsius. Podeaua a rămas însă nemişcată, ceea ce înseamnă că respectă regulamentul tehnic în vigoare.
"Rezultatul? Podeaua nu s-a mişcat. În consecinţă, monopostul Red Bull RB9 este regulamentar, cel puţin în această zonă", precizează publicaţia Auto Motor und Sport.Dezvăluirile lui Anderson au plecat de la noua cameră termală introduse în Formula 1, care dezvăluie modul în care se încălzesc diversele părţi ale monoposturilor.
Via GMM
inlclusiv al regulamentului ... toata lumea incearca limitele regulamentare, si pana acuma asa a fost si de acum inainte asa o sa fie ...
Ferrari, McLaren, Williams, toti au incercat si incearca sa forteze limitele regulamentare ... RBR de ce ar face altfel?
@pablo motorul pe care il au cei de la RBR e identic cu a celorlalte motoare Renault din competitie, cat despre sunet ... ai o ureche foarte fina de ti-ai dat seama. Oricum sunetul de la motor este influentat de aerodinamica si de solutia aleasa pentru evacuare, deci habar nu ai ce vorbesti.
@GrosJan pai tu cand vrei sa le testeze podeaua? Daca testul lor le afecta podeaua? Chiar si asa, care e diferenta daca testeaza inainte sau dupa cursa? Masina e aceeasi. Doar nu crezi ca mai au vreun monopost ascuns undeva.
Nu mai fiti copii si acceptati faptul ca cei de la RBR au cei mai buni ingineri, iar celelalte echipe sa munceasca mai mult pentru a-i contracara.
Din fericire monoposturile de anul viitor sunt total diferite fata de cele de pana acum si toti o iau de la zero. Sper sa asistam la o lupta in care pilotii sa fie decisivi.