Red Bull a identificat defecţiunea tehnică a lui Vettel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sebastian Vettel a ratat ocazia de a lupta pentru pole position cu Mark Webber în calificările pentru Marele Premiu al Turciei din cauza blocării frânelor stanga-faţă. Iniţial, Vettel a crezut că defecţiunea este la frâne, o problemă cu care germanul s-a mai confruntat şi în Marele Premiu al Spaniei.
Cu toate acestea, o analiză efectuată de inginerii Red Bull a evidenţiat ca adevărata problemă a fost ruperea barei de protecţie situată în spatele cockpitului care protejează pilotul în cazul unei rostogoliri a monopostului.
"Se pare că are legătură cu roll-bar-ul (n.r - bara de protecţie situată în spatele cockpitului care protejează pilotul în cazul unei rostogoliri a monopostului). Fără niciun control asupra acesteia, aceasta se rostogoleşte în timpul mersului blocând roţile faţă", a explicat Christian Horner, şeful echipei Red Bull.
Conform regulamentului tehnic, mecanicii pot înlocui componenta în dimineaţa cursei fără ca Vettel să sufere vreo penalizare pe grila de start.
Germanul va lua startul în cursă de pe locul 3.Via | Autosport
Exista antirollbar pe fata si pe spate.
Cel de pe fata determina unghiul la care roata din interiorul virajului cabreaza, de obicei mai mult pentru a ajuta masina sa vireze si a mai prelua o parte din masa care este distribuita pe roata din exterior. Rotiile masinilor de F1 nu sunt paralele in viraje si in cea mai mare parte nici in linie dreapta. Este si o masura de a echilibra temperaturiile anvelopelor.