Red Bull Racing a publicat duminică primele imagini cu monopostul cu care va concura în sezonul 2017. Spre deseobire de celelalte echipe, cvadrupla campioană mondială a ales o lansare mai degrabă lipsită de fast, printr-o simplă publicare a imaginilor pe internet, fără un eveniment propriu-zis.
Noul monopost se numește RB13 și va fi "ghinionist pentru unii", potrivit echipei. Deloc surprinzător, monopostul include o carcasă de motor și un nas coborât tipice deja pentru sezonul care va începe peste mai puțin de o lună.
Max Verstappen și-a exprimat speranța că noul monopost va fi la fel de rapid pe cât este de agresiv. "Monopostul arată foarte agresiv. Când arată atât de agresiv sperăm să fie și foarte rapid, dar va trebui să vedem", a precizat olandezul.
La rândul său, Daniel Ricciardo a remarcat că monopostul arată foarte bine. "Este foarte frumos. Arată ca cele mai rapide monoposturi din lume, aceasta este impresia pe care mi-am făcut-o", a spus australianul.
Toro Rosso, a doua echipă a grupului Red Bull, a dezvăluit de asemenea noul monopost, care spre deosebire de anii trecuți este mai ușor de distins, întrucât are o nuanță de albastru ceva mai deschisă.
Nu în ultimul rând, și cei de la Haas au publicat primele imagini cu noul monopost. Toate monoposturile vor fi în acțiune în această săptămână pe circuitul de la Barcelona în cadrul primei sesiuni de teste din această iarnă.
Via Red Bull, Toro Rosso, Haas
Desi stiu ca nu esteticul conteaza in F1, din punctul meu de vedere shark-fin-ul strica aspectul monoposturilor de anul acesta, care s-a imbunatatit comparativ cu sezoanele precedente, si ar trebui interzis.
'Nasul' monopostului Toro Rosso este asemanator celui Mercedes, cred de asemenea ca Red Bull a creat o masina buna, astept cu interes primele teste care ne vor da o idee la ce sa ne asteptam de la sezonul 2017.
Sa speram ca cel putin 2-3 echipe au reusit un monopost bun pentru a avea o lupta frumoasa la varf.
A iesit si Mercedes cu coada de rechin numai ca e mai mica.
"Ajungem să vorbim și despre nas, căci aici este schimbarea cea mai vizibilă pe monopostul RB13. Aceeași protuberanță ca în anii trecuți, dar cu vârf deschis paralel ușor ridicat. Întrebarea care este pe buzele tuturor: ce rol are deschiderea? În regulament se spune că singurul rol permis este pentru răcirea pilotului și atunci aceasta ar trebui să îndeplinească anumite condiții legate de suprafață. Fanta propusă de Adrian Newey nu pare să le îndeplinească și e cert că alimentează ceva. Să fie pentru răcire sau petru S-duct?"
1 Hamilton Mercedes 1m21.765s
2 Vettel Ferrari 1m21.878s
3 Massa Williams 1m22.076s
4 Magnussen Haas 1m22.894s
5 Ricciardo Red Bull 1m22.926s
6 Bottas Mercedes 1m23.169s
7 Perez Force India 1m23.709s
8 Sainz Toro Rosso 1m24.494s
9 Hulkenberg Renault 1m24.784s
10 Alonso McLaren 1m24.852s
11 Ericsson Sauber 1m26.841s
Final order and lap count:
1 Hamilton (73)
2 Vettel (128)
3 Massa (103)
4 Magnussen (51)
5 Ricciardo (50)
6 Bottas (79)
7 Perez (39)
8 Sainz (51)
9 Hulkenberg (57)
10 Alonso (29)
11 Ericsson (72)
a facut 2 ture si totusi niciun timp pe tur
Insa, ce ma frapeaza sunt timpii Rbr si Mclaren, nu prea vad cum mclaren poate reduce diferenta de 3-4 secunde, ala nu e timp decent deloc.
Mercedes a avut mai degraba superpiloti decat supermasina
Cea mai simpla solutie: benzina pentru 40 de tururi, set de pneuri nou, engage pana se termina benzina. Download the data, redo the whole stuff again :P
Intrebare
voi nu urmariti testele?
nu aveti nimic de scris?
HAM +0.023 (66)
OCO +2.085 (32)
MAG +2.240 (76)
VES +2.252 (31)
La Ferrari, Honda si parca si Renault, motoarele au un sunet mai gutural (sunete mai joase) si s- ar putea sa obtina puterea necesara la turatii mai mici.
Asta ar putea sa insemne ca Mercedes a cam ajuns la capatul dezvoltarii actualului motor, pe cand ceilalti sa mai aiba potential de dezvoltare (daca si stiu cum)
Cel putin asa mi s-a parut mie: https://www.youtube.com/watch?v=9x7JMn5LgZA
2. Ceea ce se intampla in teste, (mai ales in primele din an), este irelevant ca si comparatie de performanta.
3. Aproape imposibil ca monoposturile Mercedes sa fie detronate,au atuul ansamblului propulsor pe care foarte posibil sa-l fi imbunatatit si mai mult in comparatie cu restul.
4. Parerea mea este ca singura echipa care ar putea creea spectacol si concurenta la varf alaturi de Mercedes este RBR...din pacate Ferrari nu are echipa inchegata de mult timp,si imi e tare greu sa cred ca au scos un monopost castigator in conditiile date.
5. Sunt fan Ferrari de prin 94" :)))
WB
O sa-l desfiinteze Hamilton, o sa plangeti dupa Rosberg, Rosberg pe merit al doilea pilot de pe grila dupa Hamilton