Informaţia apăruse recent în presa internaţională pe baza unor anunţuri de angajare al echipei, iar inginerii care lucrează în noul departament vor avea o colaborare strânsă cu fabrica Renault de la Viry-Chatillon, acolo unde se produc unităţile de propulsie.
"Intenţionăm să sprijinim zonele în care suntem puternici, iar cei de la Renault au slăbiciuni. Ne uitam la zonele în care suntem puternici, precum simulatorul sau modelarea computerizată. Vom lucra mână în mână cu Renault, nu independent de Renault", a precizat şeful Christian Horner.
Cyril Abiteboul, directorul executiv al Renauilt Sport, a admis că unul dintre motivele pentru care motorul Renault nu este competitiv este că nu s-a concentrat pe o singură echipă, ci a încercat să se împartă intre toţi clienţii constructorului.
"Trebuie să fim mai pragmatici, pentru că schimbăm modul în care derulăm operaţiunile.
Punctul nostru de plecare nu a fost grozav. Am avut parte de complexitatea de a conduce nu unul, ci patru proiecte pentru fiecare dintre cei patru clienţi şi am ajuns în situaţia în care suntem acum. Vom avea o echipă de uzină. Va trebui să muncim şi să integrăm echipa de uzină, iar apoi totul va merge de la sine", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (0)