RECORD: Formula 1 anunță 23 de etape pentru sezonul 2022

de Alexandru Monenciu
Luni, 18.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Formula 1 a anunțat calendarul pentru sezonul 2022, unul foarte important pentru Marele Circ având în vedere schimbarea regulamentului. Dacă totul rămâne așa, anul viitor vom avea 23 de etape.

În 2022, regulamentul Formulei 1 va suferi modificări importante, iar monoposturile vor trece printr-o serie de schimbări. Și calendarul va avea câteva noutăți, dar și un număr record de etape: 23.

Prima cursă a sezonului va avea loc în Bahrain, iar mai apoi Marele Circ va ajunge în Arabia Saudită, Australia și Italia. La începutul lunii mai ar trebui să aibă loc Marele Premiu de Formula 1 din Miami, asta dacă circuitul va primi până atunci toate omologările necesare.

După, Formula 1 revine în Europa. Mai exact în Spania și Monaco. Înaintea vacanței de vară, piloții vor concura în Azerbaidjan, Canada, Marea Britanie, Austria, Franța și Ungaria.

În a doua parte a anului vor urma cursele din Belgia, Olanda, Italia, Rusia, Singapore, Japonia, SUA, Mexic, Brazilia și etapa finală din Abu Dhabi. Aceasta va avea loc la mijlocul lunii noiembrie, și nu în ultima lună din an ca până acum.

China este una dintre absențele calendarului din 2022. Și etapa din Qatar (premieră în 2021) va lipsi în 2022, dar va reveni în 2023.

Anul viitor, Marele Premiu al Rusiei va fi găzduit pentru ultima oară de circuitul din Sochi. Din 2023, acesta va fi înlocuit cu circuitul Igora Drive din Sankt Petersburg.

Va fi, așadar, un sezon destul de aglomerat, în contextul în care pauzele dintre curse nu sunt mai mari de 2 săptămâni. O veste bună pentru fani, dar una nu foarte bună pentru echipe și piloți.

via Formula 1

Comentarii (18)

  • Marius
    Ce cauta Miami între San Marino și Spania? Reducerea costurilor, cica
    18 0
  • Costel
    D-le Monenciu,

    salut si eu forma finala a celui mai fertil calendar competitional din istoria F1, nesfiindu-ma totodata sa-mi prezint public binevenitele laude in ceea ce va priveste, le meritati pe deplin, asta dupa inserarea unui detaliu covarsitor in cadrul articolului, absolut compatibil cu orice proiectie rationala a sezonului 2022, amanunt pe care multi fie nu-l pot identifica nici la aceasta ora fara un minim ajutor, fie si-au propus ca nici in ruptul capului sa nu-l accepte/tolereze inca, alaturarea fotografiei lui Sainz jr si al sau monopost55, translatia de putere intr-ale pilotajului la Maranello pentru 2022 fiind extrem de evidenta nu doar astazi, nicidecum anevoios recognoscibila luna trecuta, ci facil de vizualizat inca din grand-prix-ul care a precedat pauza de vara 2021(Hungaroring), atunci cand Sainz jr a preluat, datorita calitatilor sale, nobila postura de varf de lance al Scuderiei, tenacitatea evolutiilor spaniolului dar si zestrea punctelor cu care este a fost/este/va fi rasplatita performanta lui Sainz jr constituind si azi, si-n cursele ramase din 2021, dar mai ales in noul sezon, tocmai unica arma de asalt a ofensivei Ferrari care nu foloseste munitie de manevra....
    4 16
  • DomQuihote
    Incongruența fenomenologică a gândurilor și expunerea irefragabilă a celui ce se autointitulează "Costel" ne face să citim ceea ce scrie... în forma literei *Z*. Și totuși se transformă într-o persoană satirică, cu gânduri așternute ineluctabil. Vorba unui vechi amic al meu " te iubesc, dar nu te pot suferi".
    Departe de a jigni pe dn-ul Costel, așteaptă toată lumea un drept la replică, pe principiul >>orice acțiune are o reacție și...orice reacție are o contrareacție
    10 0
  • @DomQuihote, eu personal nu i-am citit decât primele 4-5 rânduri că deja începeau să mă plictisească. Are un stil de a vorbi încât fraza lui conține chiar și 20 de rânduri în care poate dezbate și 5 subiecte de discuție... Personal simt că mă amețește și mi-e și silă la cât mănâncă cu lopata. De aceea m-am învățat să-i dau direct un dislike și "PA!".
    17 0
  • Un om care nu știe să mai pună și "punct" într-o frază îmi dovedește dorința disperată de a convinge. Mai rău ca ăia din platoul lui Gâdea! :))
    13 0
  • Fix asa ii fac si eu de acum inainte, stii vb aia, "cand e ....,il lasi in pace ca are mintea odihnita si te face".
    9 0
  • Scazi și apoi plafonezi bugetele, dar mărești numărul de curse, implicit cheltuielile echipelor ! Mi se pare ciudat. Rațiuni pur comerciale și nu în beneficiul echipelor. De fapt conceptul american de profit cât mai mare și cu orice preț.
    Tot așa cum mi se pare ciudat și faptul că încă nu s-a luat vreo decizie în ce privește compensarea daunelor produse din cauza altora. Daune care costă, nu glumă, daune care-ți scad bugetul, fără să fii vinovat cu ceva. Mai ales motoarele, de pe urma cărora te alegi și cu penalizări, deși ți le-au paradit alții ! Care alții ce să vezi, rămân bine mersi, iar tu te duci ultimul pe grilă !
    11 8
  • "Alonso: Ferrari not ready to win titles with me or Vettel"- dacă tăceai, filosof rămâneai! Nu-l subestimez spunând că nu e un pilot cu experiență, de valoare, dar să-l văd că-l ia sub aripă pe "puiuțul" lui Costel... Și n-o zic cu răutate, o zic cu sinceritate!
    0 0
  • Kimi să facă bine şi să anunţe că continuă.Kimi e peste Alonso şi Vettel la un loc.
    7 1
  • Si la sfarsitul lui 2020 era entuziasm despre cursele din 2021 si s-au anulat cateva, deci mai usor cu "fertilul calendar 2022".
    5 0
  • Costel
    @Quihote,
    chiar m-ai facut curios, tocmai de aceea mi-am recitit comment-ul si reapar ca sa-ti comunic ca nu-i gasesc cusur nicimacar la a doua parcurgere, chiar n-am identificat vreun aspect care sa-mi genereze indoieli cu privire la o eventula lipsa a ireprosabilitatii sale...

    ....tocmai d-asta, chiar te invit sa demontezi, prin argumente lovite de o consistenta rezonabila, alaturarea intamplatoare a lui Sainz cu datele certe ale sezonului 2022...
    ...esti capabil sa apari cu macar o proba care sa certifice posibilul meu diletantism dar, mult mai grav in ceea ce te priveste, probabilul amatorism aflat in posesia d-lui Monenciu?

    @Quihote,
    multitudinea datelor culese in 2021 converg spre aceeasi unica concluzie pentru anul care vine: Sainz jr, amfitrionul de la Maranello si, alaturi de un monopost care sa nu bifeze vreo carenta importanta in 2022, musai ca un consistent pretendent la coroana suprema
    2 8
  • hahaha
    @Costel "mi-am recitit comment-ul si reapar ca sa-ti comunic ca nu-i gasesc cusur nicimacar la a doua parcurgere"
    Nu cred ca ai cum sa-i gasesti cusur:) Escris si citit de aceiasi persoana:)
    Daca are loc un eveniment intre A si B cel care simpatizeaza cu A o sa spuna ca A a procedat corect si B e vinovat. Pentru cine tine cu B va fi invers.
    E in natura umana. Aceste erori care le fac toti oamenii au si un nume: bias-uri.
    O zi faina:)
    6 6
  • Îmi place de Costel că indirect recunoaste alegerea bună pe care a facut-o Ferrari cand a decis inlocuirea lui Vettel cu Sainz
    6 1
  • După ce-am văzut azi în antrenamentele nr.2 cu Verstappen și Hamilton eu unul l-aș lua pe britanic într-o pădure, i-aș băga un măr în gură, l-aș lega la mâini și la picioare de un copac iar după ce l-aș unge cu miere l-aș lăsa acolo.
    Dacă pe mine mă scoate din pepeni, dar pe Max... De aceea îi și accept acele cuvinte și acel gest.
    11 8
  • Daniel Popescu
    Qualifying classification US Grand Prix 2021

    1 Max Verstappen Red Bull 1:32.910
    2 Lewis Hamilton Mercedes 0.209s
    3 Sergio Perez Red Bull 0.224s
    4 Valtteri Bottas Mercedes 0.565s
    5 Charles Leclerc Ferrari 0.696s
    6 Carlos Sainz Ferrari 0.882s
    7 Daniel Ricciardo McLaren 0.898s
    8 Lando Norris McLaren 0.977s
    9 Pierre Gasly AlphaTauri 1.208s
    10 Yuki Tsunoda AlphaTauri 2.008s
    11 Esteban Ocon Alpine 1:35.377
    12 Sebastian Vettel Aston Martin 1:35.400
    13 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 1:35.794
    14 Fernando Alonso Alpine 1:44.549
    15 George Russell Williams No time set
    16 Lance Stroll Aston Martin 1:35.983
    17 Nicholas Latifi William 1:35.995
    18 Kimi Raikkonen Alfa Romeo 1:36.311
    19 Mick Schumacher Haas 1:36.499
    20 Nikita Mazepin Haas 1:36.796
    ------------------------------------------------------
    2021 United States Grand Prix grid


    1. Max Verstappen 1’32.910
    Red Bull
    2. Lewis Hamilton 1’33.119
    Mercedes
    3. Sergio Perez 1’33.134
    Red Bull
    4. Charles Leclerc 1’33.606
    Ferrari
    5. Carlos Sainz Jnr 1’33.792
    Ferrari
    6. Daniel Ricciardo 1’33.808
    McLaren
    7. Lando Norris 1’33.887
    McLaren
    8. Pierre Gasly 1’34.118
    AlphaTauri
    9. Valtteri Bottas 1’33.475
    Mercedes
    10. Yuki Tsunoda 1’34.918
    AlphaTauri
    11. Esteban Ocon 1’35.377
    Alpine
    12. Antonio Giovinazzi 1’35.794
    Alfa Romeo
    13. Lance Stroll 1’35.983
    Aston Martin
    14. Nicholas Latifi 1’35.995
    Williams
    15. Kimi Raikkonen 1’36.311
    Alfa Romeo
    16. Mick Schumacher 1’36.499
    Haas
    17. Nikita Mazepin 1’36.796
    Haas
    18. Sebastian Vettel 1’35.500
    Aston Martin
    19. Fernando Alonso 1’44.549
    Alpine
    20. George Russell 1’35.730
    4 0
  • Kimi se joacă cu răbdarea fanilor.Kimi nu trebuie să mai tărăgăneze anunţul pe care îl aşteaptă toată lumea.Kimi trebuie să continue după lecţia servită lui Alonso.
    0 0
  • Eugen KIMI SE RETRAGE. Crezi ca ar trenui sa ramana ca sa-l formeze pe Bottas? Le trebuie un pilot tanar care sa creasca langa Bottas si cred ca nu e Giovinati cel mai potrivit, dar e... italian si s-ar putea sa-l salveze. In F2 se gasesc mai talentati
    3 0
  • Cursa din Mexic devine fff importanta. Daca Max castiga 2 curse , si cred ca in ultima e favorit, are sanse reale la titlu. Se vorbea la MB si de schimbarea motorului termic pentru Hamilton. Oricum un start superb al britanicului si o strategie mai buna a RBR.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru