În 2022, regulamentul Formulei 1 va suferi modificări importante, iar monoposturile vor trece printr-o serie de schimbări. Și calendarul va avea câteva noutăți, dar și un număr record de etape: 23.
Prima cursă a sezonului va avea loc în Bahrain, iar mai apoi Marele Circ va ajunge în Arabia Saudită, Australia și Italia. La începutul lunii mai ar trebui să aibă loc Marele Premiu de Formula 1 din Miami, asta dacă circuitul va primi până atunci toate omologările necesare.
După, Formula 1 revine în Europa. Mai exact în Spania și Monaco. Înaintea vacanței de vară, piloții vor concura în Azerbaidjan, Canada, Marea Britanie, Austria, Franța și Ungaria.
În a doua parte a anului vor urma cursele din Belgia, Olanda, Italia, Rusia, Singapore, Japonia, SUA, Mexic, Brazilia și etapa finală din Abu Dhabi. Aceasta va avea loc la mijlocul lunii noiembrie, și nu în ultima lună din an ca până acum.
China este una dintre absențele calendarului din 2022. Și etapa din Qatar (premieră în 2021) va lipsi în 2022, dar va reveni în 2023.
Anul viitor, Marele Premiu al Rusiei va fi găzduit pentru ultima oară de circuitul din Sochi. Din 2023, acesta va fi înlocuit cu circuitul Igora Drive din Sankt Petersburg.Va fi, așadar, un sezon destul de aglomerat, în contextul în care pauzele dintre curse nu sunt mai mari de 2 săptămâni. O veste bună pentru fani, dar una nu foarte bună pentru echipe și piloți.
via Formula 1
salut si eu forma finala a celui mai fertil calendar competitional din istoria F1, nesfiindu-ma totodata sa-mi prezint public binevenitele laude in ceea ce va priveste, le meritati pe deplin, asta dupa inserarea unui detaliu covarsitor in cadrul articolului, absolut compatibil cu orice proiectie rationala a sezonului 2022, amanunt pe care multi fie nu-l pot identifica nici la aceasta ora fara un minim ajutor, fie si-au propus ca nici in ruptul capului sa nu-l accepte/tolereze inca, alaturarea fotografiei lui Sainz jr si al sau monopost55, translatia de putere intr-ale pilotajului la Maranello pentru 2022 fiind extrem de evidenta nu doar astazi, nicidecum anevoios recognoscibila luna trecuta, ci facil de vizualizat inca din grand-prix-ul care a precedat pauza de vara 2021(Hungaroring), atunci cand Sainz jr a preluat, datorita calitatilor sale, nobila postura de varf de lance al Scuderiei, tenacitatea evolutiilor spaniolului dar si zestrea punctelor cu care este a fost/este/va fi rasplatita performanta lui Sainz jr constituind si azi, si-n cursele ramase din 2021, dar mai ales in noul sezon, tocmai unica arma de asalt a ofensivei Ferrari care nu foloseste munitie de manevra....
Departe de a jigni pe dn-ul Costel, așteaptă toată lumea un drept la replică, pe principiul >>orice acțiune are o reacție și...orice reacție are o contrareacție
Tot așa cum mi se pare ciudat și faptul că încă nu s-a luat vreo decizie în ce privește compensarea daunelor produse din cauza altora. Daune care costă, nu glumă, daune care-ți scad bugetul, fără să fii vinovat cu ceva. Mai ales motoarele, de pe urma cărora te alegi și cu penalizări, deși ți le-au paradit alții ! Care alții ce să vezi, rămân bine mersi, iar tu te duci ultimul pe grilă !
chiar m-ai facut curios, tocmai de aceea mi-am recitit comment-ul si reapar ca sa-ti comunic ca nu-i gasesc cusur nicimacar la a doua parcurgere, chiar n-am identificat vreun aspect care sa-mi genereze indoieli cu privire la o eventula lipsa a ireprosabilitatii sale...
....tocmai d-asta, chiar te invit sa demontezi, prin argumente lovite de o consistenta rezonabila, alaturarea intamplatoare a lui Sainz cu datele certe ale sezonului 2022...
...esti capabil sa apari cu macar o proba care sa certifice posibilul meu diletantism dar, mult mai grav in ceea ce te priveste, probabilul amatorism aflat in posesia d-lui Monenciu?
@Quihote,
multitudinea datelor culese in 2021 converg spre aceeasi unica concluzie pentru anul care vine: Sainz jr, amfitrionul de la Maranello si, alaturi de un monopost care sa nu bifeze vreo carenta importanta in 2022, musai ca un consistent pretendent la coroana suprema
Nu cred ca ai cum sa-i gasesti cusur:) Escris si citit de aceiasi persoana:)
Daca are loc un eveniment intre A si B cel care simpatizeaza cu A o sa spuna ca A a procedat corect si B e vinovat. Pentru cine tine cu B va fi invers.
E in natura umana. Aceste erori care le fac toti oamenii au si un nume: bias-uri.
O zi faina:)
Dacă pe mine mă scoate din pepeni, dar pe Max... De aceea îi și accept acele cuvinte și acel gest.
1 Max Verstappen Red Bull 1:32.910
2 Lewis Hamilton Mercedes 0.209s
3 Sergio Perez Red Bull 0.224s
4 Valtteri Bottas Mercedes 0.565s
5 Charles Leclerc Ferrari 0.696s
6 Carlos Sainz Ferrari 0.882s
7 Daniel Ricciardo McLaren 0.898s
8 Lando Norris McLaren 0.977s
9 Pierre Gasly AlphaTauri 1.208s
10 Yuki Tsunoda AlphaTauri 2.008s
11 Esteban Ocon Alpine 1:35.377
12 Sebastian Vettel Aston Martin 1:35.400
13 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 1:35.794
14 Fernando Alonso Alpine 1:44.549
15 George Russell Williams No time set
16 Lance Stroll Aston Martin 1:35.983
17 Nicholas Latifi William 1:35.995
18 Kimi Raikkonen Alfa Romeo 1:36.311
19 Mick Schumacher Haas 1:36.499
20 Nikita Mazepin Haas 1:36.796
------------------------------------------------------
2021 United States Grand Prix grid
1. Max Verstappen 1’32.910
Red Bull
2. Lewis Hamilton 1’33.119
Mercedes
3. Sergio Perez 1’33.134
Red Bull
4. Charles Leclerc 1’33.606
Ferrari
5. Carlos Sainz Jnr 1’33.792
Ferrari
6. Daniel Ricciardo 1’33.808
McLaren
7. Lando Norris 1’33.887
McLaren
8. Pierre Gasly 1’34.118
AlphaTauri
9. Valtteri Bottas 1’33.475
Mercedes
10. Yuki Tsunoda 1’34.918
AlphaTauri
11. Esteban Ocon 1’35.377
Alpine
12. Antonio Giovinazzi 1’35.794
Alfa Romeo
13. Lance Stroll 1’35.983
Aston Martin
14. Nicholas Latifi 1’35.995
Williams
15. Kimi Raikkonen 1’36.311
Alfa Romeo
16. Mick Schumacher 1’36.499
Haas
17. Nikita Mazepin 1’36.796
Haas
18. Sebastian Vettel 1’35.500
Aston Martin
19. Fernando Alonso 1’44.549
Alpine
20. George Russell 1’35.730