Raikkonen va utiliza un nou şasiu începând cu cursa din Statele Unite

de Daniel Popescu
Miercuri, 15.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen i-a convins pe şefii Scuderiei Ferrari să-i ofere un nou şasiu pentru Marele Premiu al Statelor Unite, potrivit unor informaţii din presa italiană.

Tot weekendul ne-am chinuit. Este complet diferit de cum era înainte. Sperăm să găsim ceva care să explice ce se întâmpăa. Ceva nu este în regulă.

Kimi Raikkonen
Pilot Ferrari
Kimi Raikkonen a criticat comportamentul monopostului Ferrari în Marele Premiu al Rusiei de la sfârşitul săptămânii trecute, în care a ocupat un modest loc nouă fără să se remarce în timpul cursei.

Finlandezul admite că nu înţelege care sunt problemele, mai ales că monopostul nu a mai suferit modificări începând cu etapă din Singapore.

"Tot weekendul ne-am chinuit. Este complet diferit de cum era înainte. Sperăm să găsim ceva care să explice ce se întâmpăa. Ceva nu este în regulă, dar până când nu aflăm problema nu am nicio explicaţie", preciza finlandezul.

Potrivit publicaţiei italiene Omnicorse, Raikkonen a avut un schimb dur de replici cu Marco Mattiacci, şeful Scuderiei, pe marginea acestui subiect, căruia i-a spus că nu poate obţine performante bune din cauza monopostului pe care îl pilotează.

Sursa citată afirma că, la cererea expresă a finlandezului, Ferrari a acceptat în cele din urmă să-i ofere lui Raikkonen un nou şasiu începând de la Marele Premiu al Statelor Unite, chiar dacă au mai rămas doar trei curse până la finalul campaniei.

Via Motorsport

Comentarii (25)

  • Problema lui Rai este Alonso, nu sasiul. Ferrari ar trebui sa se obisnuiasca pt la anul cu locurile 11, 12 si mai rar 9 sau 10.
    16 21
  • asa Kimi,daca rezultate nu ai macar da din gura....sunt fanul tau dar anul acesta e primul in care ma indoiesc de forma si cheful tau de curse!
    19 16
  • Uitati ce i-am scris lui Lorenzo de Luca, jurnalist italian ce tot scrie stiri despre Ferrari.

    @LorenzoDL83
    Shut the fuck up with so many news about Ferrari. They are doomed, they are incapable, they have no chanceeeee
    4 36
  • alonsistii admit doar ca a fost sabotat Webber la RBR in niciun caz Massa sau Raikkonen la Ferrari. Dar daca te gandesti ca Ferrari si nu RBR au un pilot nr 1 declarat din prima cursa ...
    12 15
  • Ferrari
    "in cele din urma"? lol, astia sunt cei mai tari...... Vettel a schimbat sasiul de cate ori a vrut si Raikkonen trebuie sa se lupte sa ii convinga? Sa se certe cu MAtiacchi?
    24 1
  • Jolerto
    Esti cam varza, cu carne... chiar n-ai ce sa faci?
    2 10
  • mobius
    Pentru cei care sustin ca Massa a fost nedreptatit la Ferrari in beneficiul lui Alonso, ar fi bine sa vada acum unde este Massa in raport cu acelasi Alonso in conditiile in care monopostul Williams este evident superior celui construit de Ferrari. Este adevarat ca la Ferrari regula practicata dintotdeauna a fost aceea cu un pilot nr. 1. Atat Massa cat si Raikonen au stiut de acest lucru si si-au asumat rolul de pilot nr. 2, dar pe cand Alonso s-a achitat cu brio de sarcina de prim pilot, nici unul din ceilalti nu si-au facut datoria ca nr. 2. Daca am accepta totusi ca cei doi si-au facut datoria si au mers cu monopostul la capacitate, atunci Alonso este superpiolotul de care se vorbeste si care merita sa fie nr.1 Daca ar fi sa judecam dupa insemnele de pe masini, Massa este nr. 1 acum la Williams.
    18 7
  • Kimi nu a uitat sa piloteze de la un an la altul
    dc ar fi problema lui nu ar face valve
    poate nu sunt prieteni cu Alonso dar il respecta si sigur sunt pe o lungime de unda in ceea ce priveste "calitatea" monopostului ... se pare ca Mattiacci pana acum a reusit doar sa dezbine echipa veche ... sa vedem dc poate contrui echipa noua si de success ... ?

    Forza Rossa!
    22 3
  • mobius
    Pilotii in general se respecta intre ei, cei doi de la Ferrari cu siguranta o fac. Alonso a avut si el, in repetate randuri cuvinte de critica la adresa monopostului, din pacate in van. Totusi, Alonso a inteles si utlizat monopostul la un nivel superior. Cat despre Mattiacci, judecand dupa modul in care a gestionat relatia cu Alonso si mai ales ultimile doua curse ale lui, e vorba totusi de omul care aduce de cinci ani doua treimi din punctele Ferrari, ma indoiesc ca a pornit cu dreptul in reformarea echipei.
    16 1
  • rommyF1
    nu vorbiţi prostii
    1.raikkonen este campion mondial cu ferrari, alonso nu
    2.alonso a crezut că îl depăşeşte pe SCHUMI, nu a reuşit
    3.schimbarea motoarelor de la V8 cu cuplu mare la V6 nu l-a avatajat
    4. schumi când a venit la ferrari de la benneton a coborât din maşină şi a vrut să fugă, dar a participat activ la dezvoltarea maşinii(rezultatele vb)
    5.alonso este frustrat de lipsa rezultatelor
    6. prin prisma rezultatelor de la LOTUS kimi era un contraconcurent puternic
    7. kimi a revenit în F1 din WRC(unde nu a obţinut rezultate), dar a făcut impresie bună
    8. echipa prin prisma sponsorilor era pt. alonso
    9. kimi este printre piloţii care a luptat roată la roată cu cel mai galonat campion mondial(când era la McLAREN)
    25 10
  • mimi de la aprozar
    Un carnatar raikkonen asta, ca si alonso ...o macaroana obosita ce cauta pensionarea la mclaren pe ceva meleoane.
    2 23
  • 2. ahahahgahah
    1 9
  • rommyF1
    MIMIŞOR
    cârnăţar, macaronar aşa cum este el a adus rezultate pentru SAUBER, McLAREN, FERRARI, CITROEN, LOTUS cu diferite motoare, poţi să te lamentezi cât vrei
    15 1
  • in afara de citroen, unde nu a adus rezultate, nu erau asa de diferite motoarele alea. E vb de aspirat vs turbo in primul rand, dar mai sunt si alte aspecte
    1 2
  • rommyF1
    ce nu era diferit.TOTUL ERA ŞI ESTE DIFERIT
    SAUBER -FERRARI 2001
    McLAREN- MERCEDES2002
    FERRARI - FERRARI2007
    CITROEN-CITROEN
    LOTUS -RENAULT 2012
    FERRARI+FERRARI 2014
    maşini diferite, motoare diferite, ani diferiţi, capacităţi cilindrice diferite
    4 0
  • kk maka

    diferentele pot fi mai mari sau mai mici
    e mai diferit un motor turbo de unul aspirat decat unul aspirat fata de altul tot aspirat
    0 0
  • Ferrari
    Sigur ca da, se pare ca Ferrari tine cu tot dinadinsul sa fie ceam mai idioata echipa a momentului:
    http://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-202244-kein-neues-chassis-fuer-raeikkoenen/

    Raikkonen nu o sa aiba un sasiu nou si par ca vor sa scape si de el...... adica cel putin 100.000.000 euro cheltuiti pe rezilieri de contracte! Oare nu era mai ieftin sa il aduca pe Domenicali inapoi (superior lui Matiachi) sau un alt sef de echipa profesionist, capabil sa organizeze balamucul care ii inconjoara...... Sezonul urmator tare mi frica ca for fi unde este Sauber acum daca continua cu degringolada!
    3 0
  • KIMI este o ginganie afumata in comparatie cu VET,ALO si HAM-calm baieti-calm si joc de glezne
    1 7
  • v-am zis eu ca o sa plangeti dupa Domenicalli :))))))
    ce misto e sa ai dreptate
    2 3
  • rommy F1
    domenicali vine în istoria ferrari din anii 70, nu a reuşit prea multe până la schumacher, cred că este şi un pic depăşit de cerinţele curselor actuale
    5 0
  • rommyF1
    scuze am făcut confuzie cu Montezemolo îmi asum răspunderea
    3 0
  • Ferrari
    @. era o comparatie, nu cred ca plange cineva dupa el.....
    4 0
  • O tot dați pe aia cu Kimi a luat un titlu cu Ferrari... Da, l-a luat în 2007 datorită conflictului Alonso-Hamilton, după ce Massa i-a cedat victoria(apropo, nu cumva și Kimi a fost nr. 1 la Ferrari?) și a pierdut titlul în 2008, cu cea mai bună mașină din competiție. Cea mai bună perioadă a sa a fost 2004-2007. La Lotus a fost vorba de un monopost foarte bun, să nu uităm că și Grosjean avea curse foarte bune și acum...
    Raikkonen e la final de carieră. O să pună casca în cui peste un an. Doar banii italienilor îl mai țin în F1, că altcineva nu cred că o să-l mai plătească după sezonul ăsta jalnic.
    5 9
  • Ferr1, daca Raikkonen ar vrea sa mearga la o alta echipa dupa 2016, ar face-o fara nicio problema si l-ar plati orice echipa care stie ca are un pachet competititv. Eu sunt sigur ca ar face fata cu un monopost competitiv.

    Stim ca esti fan Alonso asa pe fata, dar termina cu denigrarea. Ferrari de anul asta a fost o rusine. Ati uitat cand ati facut comparatia intre Ricciardo si Vettel la inceputul anului, ca Vettel nu e obisinuit cu monopost varza, pe cand Ricciardo a fost obisnuit mereu sa nu aibe cel mia competitiv material?!

    Acelasi lucru si la Ferrari cu Raikkonen: a venit de la un Lotus competitiv la un Ferrari problematic. Daca o tine asa si anul viitor Ferrari, va scoate untul din el cum o face si Alonso, clasandu-se pe cele mai bune posibile pozitii. Mai conteaza si materialul pentru a castiga curse.

    Terminati-va cu expertul de Alonso: nici Schumacher nu a avut la inceput monopost puternic, insa nici nu termina pe locurile 6-12 sau mai jos. De regula era in top 5 cu un monopost de locurile 15-16 si nu se juca pe prea multe strategii de pneuri si nici pe DRS / MGU / ERS si rahaturi din astea. Nu-l mai laudati atat pe Alonso, ca nu merita. E adevarat ca e mai bun decat multi din cei de pe grila, dar nu e geniul din F1. Nu e nici pe departe.
    5 3
  • kimi sugereaza ca i s-a umblat la masina intre singapore si rusia. Cand merge si masina bine pentru el o cursa hopa ca nu mai merge urmatoarele trei
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru