Finlandezul afirmă însă că în calificările pentru Marele Premiu al statului Singapore a identificat setările corecte pentru monopost, astfel că s-a simţit semnificativ mai confortabil.
"În Singapore, am avut în sfârşit viteza necesară pentru a parcurge un tur rapid în calificări, întrucât monopostul s-a comportat aşa cum speram. A fost păcat că nu am putut maximiza performanţa monopostului din cauza unei probleme minore chiar înainte de ultimul tur rapid. A însemnat că nu am putut face prea mult în cursă, pentru că am fost blocat în trafic şi nu am putut exploata ritmul.
Dar pentru mine, aspectul pozitiv al acelui weekend este că m-am simţit foarte bine în monopost, ceva ce am aşteptat mult timp în acest an", a declarat fostul campion mondial.Prin urmare, Raikkonen priveşte cu încredere spre Marele Premiu al Japoniei de la sfârşitul acestei săptămâni, mai ales că apreciază configuraţia circuitului de la Suzuka.
"Este un circuit de mare putere, dar şi o provocare tehnică, aşa că aşteptăm să vedem cum se comportă monopostul nostru comparativ cu echipele din frunte. Îmi place foarte mult Suzuka, pentru că este un circuit de modă veche. Trebuie să spun că preferatul meu este Spa-Francorchamps, dar Suzuka este foarte aproape. Cu excepţia primei mele apariţii în Japonia, am terminat toate cursele şi am obţinut câteva rezultate foarte bune. Victoria din 2005 a venit după unul dintre cele mai bune curse ale mele", a adăugat el.
same here
si ar mai fi vechiul silverstone
Kimi spune munca
Alonso spune pasiune
despre ordine de echipa
Kimi spune F1
Alonso spune necesitate
Acum intelegem de ce pentru Kimi F1 e doar un job si nu o pasiune (pentru ca F1 presupune lucruri murdare cum ar fi ordinele de echipa) si de ce pentru Alonso F1 este o pasiune (pentru ca accepta si ii place si partea murdara - ordinele de echipa)
@sheitan, chilot e chestia aia cu pete maronii ce o porți pe sub pantaloni tu.Mai controleaza-te puțin, te exprimi foarte urât.