Raikkonen si Nokia, in atentia echipei Renault?

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 02.09.2009
Presa franceza sustine ca Renault i-a facut o oferta de 45 de milioane de euro lui Kimi Raikkonen in incercarea de a atrage compania Nokia drept sponsor principal.

Aflata in plin scandal legat de incidentele suspecte de la Marele Premiu al statului Singapore din 2008, Renault continua sa fie in centrul atentiei si in privinta noutatilor de pe piata transferurilor.

Presa din Hexagon sustine ca Renault l-a abordat pe Kimi Raikkonen in perspectiva unui contract care sa inceapa din sezonul 2010, iar oferta francezilor a fost mai mult decat generoasa: 45 de milioane de euro pentru o intelegere multi-anuala.

Cu toate acestea, se vehiculeaza ca Raikkonen a refuzat deja oferta francezilor, in ciuda faptului ca presa speculeaza ca Fernando Alonso a semnat deja un contract cu Ferrari pentru anul viitor.

Pe de alta parte, se speculeaza ca adevarata miza a transferului lui Raikkonen ar fi atragerea companiei finlandeze Nokia ca sponsor principal al echipei Renault. Echipa franceza este in cautarea unui nou sponsor principal dupa ce banca olandeza ING si-a anuntat retragerea din Formula 1 la finalul acestui an.

Nokia ar putea fi interesata de o implicare puternica in Formula 1 pentru a recupera din terenul pierdut in industria telecomunicatiilor, cota de piata a finlandezilor scazand usor in ultima perioada, mai ales din cauza declinului inregistrat in vanzari.

Nokia nu ar fi la prima sponsorizare in Formula 1, logo-ul producatorului fiind prezent in 1995 pe monopostul Tyrell pilotat de Mika Salo.

Via | Crash.net

Comentarii (2)

  • ...kubica
    va veni kubica..
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Nokia
    Prostii, Nokia nici cu reclame nu se mai streseaza, acuma lucreaza la noua generatie de laptop-uri, problema este ca ei se credeau nemuritori si uite ca apar concurenti chiar pe felia lor si foarte seriosi. Si cum gusturile nu se discuta, este greu sa schimba parerea oamenilor. Aceasi chestie ca si cu IE vs Firefox, tot timpul scoti acelasi lucru si nu aduci imbunatatiri, iar altii scot facilitati simple si utile, nici nu este de mirare cum iti scade vertiginos cota de piata. Cica se numeste adaptare la conditiile pietei faza asta.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru