Totuşi, monopostul E20 a fost prea lent pe liniile drepte, astfel că Raikkonen nu a avut nicio şansă să ameninţe poziţia de lider a lui Jenson Button, iar în cele din urmă a fost surclasat şi de Sebastian Vettel.
"Nu am avut prea multă viteză. Luând în considerare cât de dificil a fost monopostul de manevrat sunt foarte fericit să termin pe locul trei. Nu mă aşteptam la o cursă foarte uşoară, dar s-a dovedit a fi una foarte dificilă. Primele tururi pe pneuri noi au fost bune, dar apoi am început să pierd controlul.
Am avut ceva mai multă forţă de apăsare aerodinamică pentru a obţine o aderenţă mai bună, dar asta a însemnat că ne-am chinuit pe liniile drepte", a declarat finlandezul.De altfel, acesta este şi motivul pentru care Raikkonen nu a fost capabil să-l depăşească pe Michael Schumacher pe linia dreaptă nici măcar cu sistemul DRS. În cele din urmă, fostul campion mondial a optat pentru o depăşire spectaculoasă în celebrul viraj Eau Rouge cu ajutorul sistemului KERS.
"Schumacher m-a depăşit o dată şi apoi l-am ajuns din nou. Nici măcar cu DRS nu am putut să-l depăşesc, aşa că a trebuit să încerc să-l depăşesc la intrarea în Eau Rouge cu KERS şi a fost foarte aproape să-şi recupereze poziţia", a explicat el la finalul cursei.
Pentru Raikkonen, Marele Premiu al Belgiei rămâne totuşi unul pozitiv: a urcat pe locul patru în clasamentul general şi a redus diferenţa care îl separă de Fernando Alonso de la 48 la numai 33 de puncte.
Via Lotus
Tot respectul si toata admiratia mea, pentru Kimi !