Cu toate acestea, pilotul echipei Lotus susţine că nu este mulţumit de prestaţiile sale, întrucât singurul său obiectiv este să fie pe prima poziţie a clasamentului.
"Ei bine, nu suntem pe prima poziţie, aşa că nu putem fi prea mulţumiţi. Cu siguranţă nu este un coşmar, dar mai sunt multe curse şi orice se poate întâmpla în Formula 1. Monaco reprezintă o provocare diferită şi vom vedea ce se va întâmpla acolo în acest an", a declarat finlandezul referindu-se la Marele Premiu al statului Monaco de la sfârşitul acestei săptămâni.
Raikkonen consideră că sesiunea de calificări va fi decisivă la Monaco în contextul posibilităţilor limitate de depăşire, iar Lotus a avut aproape de fiecare dată un ritm mai slab pe un tur de pistă decât echipele rivale."Trebuie să ne concentrăm pe calificări.
Este un loc dificil pentru că este foarte îngust, iar depăşirile sunt aproape imposibile. Să vedem cum funcţionează pneurile şi dacă putem avea o strategie bună, dar cel mai important lucru este să ne calificăm bine. Este greu de spus cât de bun va fi monopostul la Monaco pentru că nu poţi simula caracteristicile sale. Putem spune că E21 a fost rapid oriunde şi sperăm să fie rapid şi aici", a adăugat el.Via ESPNF1
Australia, Albert Park
Fastest lap: Raikkonen, 1:29.274
Malaezia, Sepang
Fastest lap: Perez, 1m39.199
China, Shanghai
Fastest lap: Vettel, 1m36.808s
Bahrain
Fastest lap: Vettel, 1m36.961s
Spania, Barcelona
Fastest lap: Gutierrez, 1:26.217
Asadar, in cate curse a fost ice cream cel mai rapid? in una singura... in regim de calificari cand se stabilesc cei mai buni timpi din tot weekend-ul din cate imi amintesc nu a fost niciodata in pole..
Toate monoposturile din top 5 pot fi rapide pe un tur de circuit. Cheia succesului este setarea de calificari si cursa. Sunt putine setari care le poti schimba intre cele doua. Daca bagi setari agresive de calificari, in cursa distrugi pneurile. Trebuie sa gasesti compromisul perfect. Toti stiu temperaturile in care cauciucurile functioneaza optim. Problema este de fapt ca trebuie sa fi rapid in calificari, dar si in curse.
Daca alegi una din ele, nu esti bun in cealalta.
In conditiile de anul trecut, adica cu pneurile de anul trecut mercedes si red bull cred ca se batea pentru victorii in cursa
Asta a ajuns F1 datorita pirelli, curse de croaziera!