În condiţiile în care rezultatele sale contrastează puternic cu cele obţinute de coechipierul său Fernando Alonso, finlandezul afirmă că o combinaţie de factori, generată în principal de lipsa de tracţiune a monopostului şi pneurile de compoziţie mai dură furnizate de Pirelli comparativ cu anul trecut, reprezintă principala cauză a dificultăţilor sale.
"Este vorba despre modul în care se comportă monopostul şi de ceea ce prefer eu, de modul în care funcţionează pneurile.
Este o combinaţie de factori. Avem mult de muncă la monopost, ne lipseşte tracţiunea şi avem o lipsă de aderenţă pe partea mecanică. Dacă rezolvăm partea frontală a monopostului pierdem spatele. Mai este mult de muncă, dar vom ajunge acolo", a declarat fostul campion mondial.Raikkonen afirmă că inginerii Ferrari au încercat o soluţie inclusiv la Marele Premiu al Austriei de la sfârşitul săptămânii trecute, însă aceasta nu a avut efectul anticipat.
"Am încercat ceva diferit începând de sâmbătă şi până la urmă nu cred că a făcut mare diferenţă. În anumite momente ale cursei nu a funcţionat, iar în calificări a fost ceva similar, dar după ce am decis să optăm pentru această soluţie a trebuit să rămânem cu ea", a mai precizat el.
Via Autosport
Da, toti au aceleasi pneuri, DAR adevarul e ca unii piloti au primit ce le trebuie anul asta si altii ba. Cum le-a fost norocul, au avut si cei necajiti anul asta partea lor in trecut cand aveau masina pe stilul lor si altii ba (Raikkonen, Vettel)
dar il rog pe @ss76 sa explice ce inseamna in opinia mnealui "adaptare"
doar ptr simplul fapt ca printr-o coincidenta aproape imposibila au ajuns sa traiasca in era calculatoarelor "destepte" in compatatie cu IQ-ul lor insignifiant...
nii