Viitorul lui Kimi Raikkonen la Ferrari rămâne în continuare incert şi pe parcursul pauzei de vară, întrucât echipa preferă să se concentreze pe îmbunatăţirea monopostului. Înainte ca Scuderia să ia o decizie finală în privinţa sa, finlandezul îi invită pe criticii săi să-i analizeze cu atenţie prestaţiile de pe circuit în detrimentul rezultatelor.
El se referă în special la ultima cursa de la Hugaroring, acolo unde a ratat oportunitatea de a termina pe locul doi din cauza unei defecţiuni tehnice la sistemul MGU-K, în urma căreia a fost nevoit să abandoneze.
"Oamenii se pot uita la Ungaria în două feluri. Pot să spună că ne-am descurcat bine sau se pot uita doar la rezultat. Depinde cum priveşti lucrurile, simt că avem viteza şi că sunt multe lucruri care merg împotriva noastră. Nu arată grozav, dar există multe lucruri pozitive. Când avem probleme, nu este grozav şi trebuie să schimbăm asta, Avem o echipă capabilă de rezultate grozave, dar trebuie să terminăm cursa pe primul loc şi asta am şi făcut", a declarat el.
Raikkonen şi-a trecut în palmares un singur podium în Bahrain, în timp ce coechipierul său Sebastian Vettel a câştigat în Malaysia şi Ungaria şi a obţinut alte cinci podiumuri.
Via F1i
Ai avut un start excelent, i-ai depășit pe Daniel Ricciardo, Nico Rosberg și Lewis Hamilton și ai ajuns pe locul 2, apoi ai început să fii mai lent decât Vettel cam cu 0,3 secunde pe tur.
La ieșirea de la boxe, după primul schimb de pneuri, erai la aproximativ 7 secunde distanță de el.
Păi ce prestație este asta, domnule, nu pilotezi un monopost egal cu cel al lui Vettel?
De ce ești mult mai lent decât el?
oricum face ce face el si cu echipa lui dar nu vin punctele. Daca ar exista ordine de echipa sau un privilegiat cu strategia (si ar putea sa existe ...) ar avea o scuza pentru ca lucrurile astea mici fac diferenta in evolutia in cursa. Conteaza cand schimbi si in spatele cui iesi de la boxe, pierzi timp in pluton sau ai cale libera ....
Și unde naiba a pierdut timpul în pluton, că doar era în spatele lui Vettel?!
in legatura cu plutonul ... nu te-ai prins ca era vorba de intreg campionatul de pana acum?
de aia spun ca lucrurile astea marunte fac diferenta. Si anul trecut era la fel. Se mira lumea cum ca ce e cu Kimi, de ce merge bine pana intra la bixe si apoi ii moare cursa. De asta, oamenii aia stau cu ochii pe ecrane cu informatii, stiu pozitia fiecarui pilot. Cand chemi un pilot incerci sa il aduci la boxe in momentul oportun, tinand cont de pneuri, tinand cont unde va iesi ... cum doi piloti sunt serviti de aceeasi echipa rezulta ca unul din ei NU va fi chemat la momentul oportun .... E greu sa intelegem asta ca fani de F1 vad
Pana acum nu a avut un an "grozav",fie a gresit echipa,fie problemele tehnice,dar nici el nu este constant in curse, sau chiar in aceeasi cursa.Au fost curse in care,la un moment dat,insira timpi foarte buni,insa era ori prea tarziu,ori prea departe de adversari...si nu reusea sa faca ceva "memorabil"!
Personal as vrea sa l mai vad macar un an la Ferrari,in ideea sau dorinta ca si echipa sa dezvolte pozitiv monopostul in comparatie cu Mercedes!
P.S. avand in vedere ca regulamentul se va schimba drastic din 2017,ma tem ca echipele nu vor mai investii masiv in dezvoltarea monoposturilor pentru 2016...posibil sa avem inca un an de trazitie fara concurenta pentru Mercedes?!Iar din 2017...cine stie cine va "nimerii" monopostul "suprem" ?! ;)