Până acum, şansele unui astfel de parteneriat au fost excluse din cauza faptului că Raikkonen a fost nevoit să plece de la Ferrari la sfârşitul sezonului 2009 pentru a-i face loc lui Alonso, iar relaţia finlandezului cu preşedintele Luca di Montezemolo nu a fost una bună.
Totuşi, Raikkonen a început deja discuţiile cu Lotus pentru prelungirea contractului pentru 2013, după ce acesta a văzut deja primele schiţe ale viitorului monopost. În plus, şeful Eric Boullier anticipează că Lotus va miza anul viitor pe aceeaşi linie de piloţi formată din Raikkonen şi Romain Grosjean.
"Este frumos că Ferrari este în ziare, dar nu ştiu ca Raikkonen să aibă planuri să revină la Ferrari. Cu siguranţă (n.r - îi păstram pe Raikkonen şi Grosjean). Nu există niciun motiv pentru că ei să plece", a declarat francezul.Raikkonen a refuzat însă să excludă posibilitatea de a reveni la Ferrari şi admite că ar putea concura din nou în combinezonul roşu la un moment dat. "Întotdeauna am spus că nu am resentimente şi că am avut o perioadă bună cu echipa. Am câştigat un titlu acolo. Niciodată nu ştii ce se va întâmpla în viitor. Sunt fericit unde sunt acum, iar lucrurile decurg bine", a precizat el.
În schimb, Stefano Domenicali, şeful Ferrari, a negat orice discuţii cu Raikkonen pe marginea acestui subiect. "Kimi a fost campion mondial cu noi şi am văzut speculaţiile din presă, dar nu este vorba de nimic mai mult. Pot să confirm că nu ne grăbim să luăm o decizie sau să facem un anunţ pentru că avem nevoie de timp", a declarat italianul.
Din cate imi aduc eu bine aminte Raikkonen are un titlu cu Ferrari...Massa nu.
Pe unde era Massa cand Kimi se lupta cu Hamilton si Alonso ...mereu in spate.
Nu stiu la ce 'formula" te-ai uitat tu,mai Dany, din 2007 pana in 2009.
Norocu' lui ca l-a ajutat D-zeu sa aiba o masina buna ca sa se taraie si el pe acolo printe valori, sa le stea in cale lui Massa,Alonso si Lewis. Si sa mai ia si el cate un punct cand vrea D-zeu....nu? Offff Doamne, mare e gradina ta!!!!
Oricine era in Lotus nu il putea depasii pe Lewis decat la pit stop-uri pt. ca e aproape imposibil sa depasesti pe circuitul ala.
Si daca exista un om mai dornic de victorie in F1 in acest moment acela e Raikkonen
2. raikkonen este un mare pilot, daca avea un McLaren fiabil in 2005 ar fi castigat el acel campionat si nu alonso (miki alexandrescu sustinea ca el era vinovat pt cedarea motoarelor dar acel lucru kimi l-a contrazis la ferrari cand nu a mai spart niciun propulsor)
3. in perioada McLaren kimi parea un suprapilot... il domina pe montoya si parea de valoarea lui schumacher (peste alonso)
4. la ferrari s-a rupt ceva. a castigat 6 curse (fata de 3 ale lui massa) in 2007 si a devenit campion mondial
5. in 2007 desi a castigat nu l-a dominat deloc copios pe massa asa cum facu-se cu montoya si coulthard, brazilianul fiind adesea mai rapid mai ales in calificari
6. massa pleca de multe ori din pole sau din fata lui raikkonen si avea avantajul de a intra ultimul la boxe (atunci era un avantaj prin prisma realimaentarilor care ingreunau masina)
7. senzatia mea a fost ca massa era favoritul inginerilor in timp ce lui raikkonen chiar daca nu-l sabotau nu reuseau totusi sa-i seteze corespunzator masina
8. in 2007 ferrari nu a fost cea mai performanta masina... sau cel putin nu a dominat McLaren
9. in 2008 raikkonen chiar a fost dominat de massa
10. in 2009 au fost apropiati iar apoi s-a intamplat acel accident al brazilianului din ungaria
10. in 2009 au fost apropiati iar apoi s-a intamplat acel accident al brazilianului din ungaria, pana la accidentul lui Massa, Raikkonen avea cateva puncte, restul punctelor, marea majoritate de fapt fiind aduse de Massa. Practic Raikkonen a fost dominat copios si in 2009, exact ca in 2008. Nu prea conteaza, titlul din 2007 tot cu ajutorul lui Massa l-a luat asa ca nu-i bai.
Morala: Un pilot rapid si bun pe pista, zero la declaratii, pare retardat mintal cand vorbeste, nu comunica cu echipa, de fapt cred ca vom vedea realitatea in a doua jumatate a sezonului cand o sa inceapa sa apara problemele la ei. Dar sper sa nu revina la Ferrari pentru n-are ce cauta acolo. Baiatul asta isi bate joc de munca oricarei echipe pentru care lucreaza, asta este.
P.S. Nici anul acesta Raikkonen nu a spart nici un motor pentru ca motoarele Renault sunt net superioare prastiilor Mercedes din 2000-2005. De motoarele Ferrari nu zic nimic, din 1998 erau mai bune si mai fiabile.
Kimi este anul asta una dintre surprizele placute ale Formulei 1. Cei drept masina este mult mai buna decat pe vremea lui Alonso, se vede ca numele Lotus ii impulsioneaza chiar si pe ingineri. Acum este pe cinci, cu "sanse" cel putin la fel cat Hamilton sa cucereasca titlul, asa ca nu vad de ce ar merge la Ferrari mai ales dupa ce l-au dat afara ca pe un caine.
nu am spus ca massa este mai valoros decat raikkonen! am spus ca doar statistic si real kimi a cam fost dominat de felipe (cu exceptia sezonului 2007). sunt convins ca daca cei doi ar fi fost coechipieri la McLaren acolo brazilianul ar fi fost dominat in aceeasi maniera ca si montoya! ce s-a intamplat la ferrari?! probabil massa era favorizat pt ca era sociabil si se facea simpatic italienilor cu spirit latin! cred ca raikkonen era un inadaptat la ferrari, nu mai avea inginerii de la McLaren cu care colabora bine... a facut un sezon 2007 bun, a castigat titlul cu noroc (sa nu uitam ca lui hamilton ii mai trebuiau doar 3 puncte in ultimele doua curse pt a castiga campionatul), avea o gramada de bani, era considerat pilotul cel mai valoros (dupa retragerea lui schumacher), il preocupau distractiile (unii zic ca si vodka...) si nu era concentrat si motivat asa cum fusese la McLaren sau acum la Lotus!