- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Raikkonen a fost tradat de sistemul hidraulic
Publicat Luni, 23.07.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La finalul cursei de la Nurburgring, Kimi Raikkonen a fost foarte dezamagit ca nu a reusit sa termine cursa datorita unor probleme la sistemul hidraulic al monopostului sau.
"Sunt foarte dezamgit. Eram pe un loc bun, imediat in spatele lui Felipe si Alonso. Masina era foarte rapida si eram convins ca voi putea castiga. Dar, treptat, am avut probleme la sistemul hidraulic, am inceput sa pierd timp, si in cele din urma am fost fortat sa ma opresc", a declarat Kimi.
In ciuda acestor probleme, finlandezul sustine ca nu renunta la lupta pentru titlu. "Nu renunt la lupta, chiar daca acum este o cursa mai putin in care sa recuperez. Distanta fata de primul loc este aceeasi si mai sunt 7 curse pana la final. Avem o masina buna dar cu siguranta trebuie sa imbunatatim fiabilitatea partii frontale", a precizat pilotul echipei Ferrari.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
este un mare pilot
TOATE BUBELE RELE,........!!!
Cam asa se intampla si cu raikkonen asta.
Anul asta raikkonen a avut doua abandonuri tehnice, iar massa nici unul.
O fi el foarte rapid dar nu stie sa protejeze masina sau pur si simplu e ghinionist.
1. In CALIFICARI la McLaren un surub nestrins = -20pct, iar la Ferarri in CURSA cedeaza un sistem= - 5pct. Corect? Nu prea cred.
2. Sistemul de punctaj (prost conceput)nu se poate ca pilotul ce termina de 2 sa aibe mai multe puncte decit pilotul de pe locul 1. IN NICI UN CAZ NU SE POATE ASA CEVA!!!
Mi-ar face deosebita placere insa sa-l contactez si sa-i arat ca masinile Mclaren de anul asta au terminat in toate cursele, in formatie completa.
In afara de asta... in urma cedarii hidraulicii a intrat Kimi cu 260 km/h intr-un parapet? A fost transportat la spital? A fost pus in pericol participarea sa la cursa umatoare?
Nu conteaza care a fost greseala, conteaza rezultatul greseli... si faptul ca sanatatea pilotului a fost pusa in pericol din vina echipei normal ca se puncteaza mai aspru decat ca nu a primit cateva pcte nenorocite. Oricum Kimi a fost depunctat -20 ca nu a terminat cursa (chiar daca nu era vina lui). Poate ar trebui reconsiderat in sensul ca atunci cand este mecanica problema sa fie depunctat echipa si nu si pilotul.
Echipa Ferrari a fost depunctata cu -10 (pt ca -20 / 2 = -10) dupa cursa si acuma cu -5... deci a primit -15 chiar daca nu a fost accident asa ca nu va mai plangeti. Sau ati uitat numai ca se dau pcte in - cand nu terminca cursa un pilot care intra in calcule si la punctele echipei.
Ca Massa a facut cel mai rapid tur si a luat +150 pt asta mi se pare corect. Nu ar fi fost corect ca dupa ce a condus 4 ture si ca a avut noroc sa ia Alonso mai multe pcte... ca pur si simplu nu a facut nimica pe parcursul cursei. A avut noroc ca McLarenul a fost setat mai mult pt asfalt ud cand Ferrariul s-a bazat pe un setup pt uscat (daca ati fi urmarit cateva emisiuni de analiza ati fi auzit).
Asa ca fiecare s-a primit rasplata si pedeapsa asa cum a maritat... asa SHHHHHH!!!
sau lucrezi cumva si tu acolo undeva... esti femeie de serviciu sau ceva =))