Raikkonen a fost tradat de sistemul hidraulic

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 23.07.2007

La finalul cursei de la Nurburgring, Kimi Raikkonen a fost foarte dezamagit ca nu a reusit sa termine cursa datorita unor probleme la sistemul hidraulic al monopostului sau.

"Sunt foarte dezamgit. Eram pe un loc bun, imediat in spatele lui Felipe si Alonso. Masina era foarte rapida si eram convins ca voi putea castiga. Dar, treptat, am avut probleme la sistemul hidraulic, am inceput sa pierd timp, si in cele din urma am fost fortat sa ma opresc", a declarat Kimi.

In ciuda acestor probleme, finlandezul sustine ca nu renunta la lupta pentru titlu. "Nu renunt la lupta, chiar daca acum este o cursa mai putin in care sa recuperez. Distanta fata de primul loc este aceeasi si mai sunt 7 curse pana la final. Avem o masina buna dar cu siguranta trebuie sa imbunatatim fiabilitatea partii frontale", a precizat pilotul echipei Ferrari.

Comentarii (14)

  • somebody
    pacat
    din el se va naste un adevarat campion.... si nu din Alonso sau Hamilton sau Massa.
    0 0
  • for kimi
    pacat ca are atata ghinion
    este un mare pilot
    0 0
  • raikkonen
    Stiti vorba aia ?

    TOATE BUBELE RELE,........!!!

    Cam asa se intampla si cu raikkonen asta.

    Anul asta raikkonen a avut doua abandonuri tehnice, iar massa nici unul.

    O fi el foarte rapid dar nu stie sa protejeze masina sau pur si simplu e ghinionist.
    0 0
  • Dacian
    pe mine ma scirbeste din ce in ce mai tare concursul asta
    De ce? Iata de ce:
    1. In CALIFICARI la McLaren un surub nestrins = -20pct, iar la Ferarri in CURSA cedeaza un sistem= - 5pct. Corect? Nu prea cred.
    2. Sistemul de punctaj (prost conceput)nu se poate ca pilotul ce termina de 2 sa aibe mai multe puncte decit pilotul de pe locul 1. IN NICI UN CAZ NU SE POATE ASA CEVA!!!
    0 0
  • ori Kimi distruge masinile pe Nurburgring ori are pur si simplu ghinion
    In 2004 a explodat pe cand conducea. In 2005 suspensia s-a facut praf pe cand conducea...Daca avea acea victorie la Nurburgring...i-ar fi luat titlul lui Alonso. In 2006 n-a contat. Dar nici in 2007 intr-o masina rosie nu scapa de ghinioane. Nici macar talismanul secret, bunica, nu a rupt lantul dezamagirilor la Nurburgring.
    Mi-ar face deosebita placere insa sa-l contactez si sa-i arat ca masinile Mclaren de anul asta au terminat in toate cursele, in formatie completa.
    0 0
  • subscriu
    da corect, subscriu cu ce a scris Dacian. Diferenta e ca punctele in minus le-ati dat lui Kimi ca a abandonat, dar la calificari a fost depunctata Mclaren, nu Hamilton cu 20pct...si dupa parerea mea cam aspru, pe cand Ferrari e cam gentil tratata.
    0 0
  • jano_rajmond
    @Dacian si Gianning
    Ferrari e avantajat?! Numai uitati-va cate puncte a strans Hamilton si McLaren sezonul asta si dupa aia comentati. Au pornit toti de la acelasi nivel (costau cam 5.000 fiecare la incaputul sezonului) si cand s-a scos grila de pucntare cu credite Hamilton valora aproape 8.000 pe cand Massa si Kimi erau inca la 6.000 si ceva.

    In afara de asta... in urma cedarii hidraulicii a intrat Kimi cu 260 km/h intr-un parapet? A fost transportat la spital? A fost pus in pericol participarea sa la cursa umatoare?

    Nu conteaza care a fost greseala, conteaza rezultatul greseli... si faptul ca sanatatea pilotului a fost pusa in pericol din vina echipei normal ca se puncteaza mai aspru decat ca nu a primit cateva pcte nenorocite. Oricum Kimi a fost depunctat -20 ca nu a terminat cursa (chiar daca nu era vina lui). Poate ar trebui reconsiderat in sensul ca atunci cand este mecanica problema sa fie depunctat echipa si nu si pilotul.

    Echipa Ferrari a fost depunctata cu -10 (pt ca -20 / 2 = -10) dupa cursa si acuma cu -5... deci a primit -15 chiar daca nu a fost accident asa ca nu va mai plangeti. Sau ati uitat numai ca se dau pcte in - cand nu terminca cursa un pilot care intra in calcule si la punctele echipei.

    Ca Massa a facut cel mai rapid tur si a luat +150 pt asta mi se pare corect. Nu ar fi fost corect ca dupa ce a condus 4 ture si ca a avut noroc sa ia Alonso mai multe pcte... ca pur si simplu nu a facut nimica pe parcursul cursei. A avut noroc ca McLarenul a fost setat mai mult pt asfalt ud cand Ferrariul s-a bazat pe un setup pt uscat (daca ati fi urmarit cateva emisiuni de analiza ati fi auzit).

    Asa ca fiecare s-a primit rasplata si pedeapsa asa cum a maritat... asa SHHHHHH!!!
    0 0
  • @jano_rajmond
    Excelenta argumentatie, jano_rajmond! Felicitari!
    0 0
  • simona
    ferrari
    kimi e un pilot foarte bun poate nu mai sunt sanse ca ei sa castige dar oricum speranta moare ultima asa ca HAI FERRARI
    0 0
  • Ramaneti voi feraristi cu speranta
    Noi cei de la MCLAREN luam tot!
    0 0
  • @buba
    Vrei sa zici ca EI cei de la McLaren (eventual) o sa ia totul...

    sau lucrezi cumva si tu acolo undeva... esti femeie de serviciu sau ceva =))
    0 0
  • Luchian
    Lucru manual
    Prea mare coincidenta. Inainte ca Raikkonen sa piarda timp fata de Alonso a iesit putin in decor (daca nu ma insel in ultimul viraj) si a murdarit acele canale de racire. Se pare ca motorul nu s-a incins pentru ca i s-ar fi semnalat de la boxe acest lucru, dar din cauza acelei "astupari" a inceput sa piarda presiunea uleiului si in timp, a ramas fara acceleratie. Parerea mea e ca si-a facut-o cu mana lui. Dar s-ar putea sa ma insel.
    0 0
  • lucur manual?
    si alonso a facut la fel, in ultimul viraj, a iesit in decor putin cand il urmarea disperat pe massa pe uscat ; si n-a mai patit nimic. asa ca nu mai dati vina pe pilot cand e EVIDENT ca nu e vina lui. massa nu a abandonat inca din probleme mecanice, INSA in australia i s-a stricat (sau a stricat?) cutia de viteze, si in anglia a calat motorul inainte de start aparent tot dintr-o problema mecanica, dupa cum a zis jean todt. si alonso in franta,la fel, cutia de viteze? sau cand facea agricultura in canada? i-a murit masinutza?
    0 0
  • bla
    nu am nevoie de raspunsuri de la voi...doar o pozitie de cine da puncte...nici nu am citit ce e scris, de obicei sunt tampenii si stiu ca nu ai dreptate
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru