Lotus a negociat vânzarea unei cote minoritare la echipă spre finalul sezonului 2012, însă discuţiile nu s-au mai finalizat.
Între timp, echipa a reuşit să semneze un contract de sponsorizare cu Coca Cola pentru brandul de băuturi energizante Burn, fiind în discuţii pentru o înţelegere similară cu compania americană Honeywell. Noile parteneriate l-au determinat pe proprietarul Gerard Lopez să-şi reconsidere poziţia, însă acesta nu exclude o posibilă vânzare parţială.
"Când am cumpărat echipa aveam 75% dintre acţiuni, iar apoi am ajuns la 100%. dar întotdeauna am spus că, dacă există investitori care vor să cumpere acţiuni, suntem pregătiţi. Nu am vrut niciodată să vindem echipa pentru că pentru mine, pentru Genii Capital, F1 este o platformă bună pentru dezvoltarea afacerilor. Cu sponsorii vorbim nu numai despre banerele de pe maşini, ci şi despre lărgirea afacerilor", a declarat el pentru publicaţia italiană Gazzetta dello Sport.
Referindu-se la situaţia financiară a echipei, Lopez a admis că Lotus nu se ridica la nivelul echipelor de tiop, însă considera că bugetul este unul adecvat pentru Lotus."Suntem aproape de echipele de top.
Suntem finanţaţi de Microsoft, Unilever şi Coca Cola. Asta demonstrează că valoarea noastră este recunoscută. În acest moment avem 547 de angajaţi şi este bine", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (2)