Astfel, inginerii lucrează în prezent la o nouă versiune de compresor, componentă care este responsabilă în mare parte pentru lipsa de performanţe.
Honda a optat în acest sezon pentru un compresor de mici dimensiuni care să se potrivească cu designul monopostului McLaren, însă acesta ar fi trebuit să aibă viteze de rotaţii de peste 130.000 rpm pentru a obţine performanţe bune.
Totuşi, pentru a evita supraîncălzirea sistemului MGU-H de recuperare a energiei din căldura degajată de sistemul de evacuare, compresorul a rulat la viteze de rotaţie mai mici.
Din această cauză, Honda a obţinut doar aproximativ 60 CP din partea sistemelor de recuperare a energiei, în loc de 160 CP, cât obţin Mercedes sau Ferrari.Honda speră ca noul design pentru compresor să aducă îmbunătăţiri majore de performanţe, însă riscă să nu îl poată folosi în sezonul 2016.
În prezent, regulamentul prevede că motoarele trebuie omologate până în 28 februarie, iar inginerii nu sunt convinşi că pot finaliza lucrurul la compresor până atunci. Singura speranţă este ca echipele să voteze în unanimitate ca dezvoltarea motoarelor să fie permisă şi în timpul sezonului, la fel cum s-a întâmplat în acest an.
Ferrari şi Renault sunt de acord cu această variantă, însă Mercedes ar putea vota împotriva prin prisma avansului pe care îl are deja în faţa concurenţei. În plus, Red Bull poate de asemenea bloca dezvoltarea în timpul sezonului dacă Ferrari îi va furniza anul viitor doar motoare de specificaţie 2015.
poate doar daca au voie doar ei sa imbunatateasca in timpul sezonului