Ron Dennis, CEO-ul McLaren Group, este încrezător că Prodromou va avea astfel timp să revitalizeze aerodinamica monopostului McLaren pentru sezonul 2015.
"Îl avem pe Prodromou care ni se alătură în septembrie, aşa că va fi un pas major. Va sprijini revitalizata noastră echipă de aerodinamică, aşa că nu sunt îngrijorat în privinţa performanţei aerodinamice pentru anul viitor, va fi cea corespunzătoare. Avem o pantă abruptă de urcat cu Honda, dar până la urmă am fost cu ei cinci ani şi am câştigat 50% dintre curse (n.r - între 1988-1992)", a declarat el.
McLaren ar putea profita de ocazie pentru a se concentra pe dezvoltarea viitorului monopost încă din luna septembrie, însă Dennis afirmă că echipa nu este pregătită să renunţe la sezonul în curs.
"Nu renunţăm la nimic.
Vom lupta până la ultimul Mare Premiu, aceasta este natura echipei. Cu siguranţă nu renunţăm. Sunt conştient de ceea ce urmează şi avem dezvoltări pentru monopost", a mai precizat el.Via ESPNF1
f y Mister Punct, because we are building an empire pentru ca Prodromou aduce cu el toate secretele si filosofia aerodinamica a lui Newey
@ovidiu15081982
Lasa-l sa testeze in continuare. Arai a spus clar ca Honda va fi nu doar furnizor de motoare ci si partener tehnic pentru Mclaren Racing si posibil colaborator cu Mclaren Automotive. Plus ca Honda este cea care asigura fondurile necesare acestor recrutari de personal masive pe care le face Mclaren din 2013 de cand s-a anuntat parteneriatul cu Honda.
Honda nu este deloc avantajata de actuala situatie. Au inceput dezvoltarea motorului pentru F1 mult mai tarziu decat Mercedes, Ferrari si Renault, iar acestea chiar daca nu pot modifica motorul in 2014 o pot face linistiti pentru anul 2015. Vor dezvolta motoarele pentru 2015 avand miii de kilometri parcusi de 3-4 echipe, pe cand Honda poate doar sa speculeze si sa isi imagineze. A fost irosita si posibilitatea de a testa nelimitat noul motor pentru simplul fapt ca pur si simplu motorul nu este inca in faza aceasta. Nu se stie sigur nici daca il vor putea scoate din fabrica pentru testul de la Abu Dhabi din noiembrie 2014. Sunt mult prea in spate cu motorul apucandu-se de el abia in 2013 pe cand Mercedes a inceput de exemplu prin 2010-2011.
2016 trebuie sa fie anul lui Mclaren. Se vehiculeaza ca Honda cheltuie sume enorme de tot pentru actualul motor si ca sunt gata sa aloce si mai mult de-a lungul anului 2015 pentru a face motorul mai bun decat cel detinut de Mercedes ce incepe sa reduca cheltuielile. Deja au inceput sa rapeasca ingineri de la Mercedes si Renault oferindu-le salarii duble sau trible. Ferrari a incercat sa il ia pe Andy Cowell seful de la Mercedes HPP, Honda a ofertat jumatate din departamentul de R&D a celor de la Mercedes.
Desi la ora asta nu pare foarte evident, Mclaren recruteaza aerodynamicieni si designeri intr-un ritm cum Red Bull si Mercedes nu au facut-o in perioadele lor de restructurare, pur si simplu anagajand oameni intr-un ritm Mclaren nu ar avea angajati, dar au deja oricum 600 de oameni. Deja din punct de vedere aerodinamic rezultatele se vad chiar si daca nu neaparat printr-un salt mare in performanta. In anumite viraje in Austria urmarind live.autosport comentatorii lor spuneau ca sunt mirati de faptul ca mp4-29 avea un comportament mult mai stabil iar partea din fatza a masinii avea mai putin understeer chiar si decat Mercedes. Repet, Red Bull intre 2006-2009 si Mercedes intre 2010-2013 nu au recrutat ingineri cu asa o intensitate cum o face Mclaren din 2013. Lucrurile acestea se vor vedea pana la urma.