Marussia se confruntă cu două probleme majore înainte de startul noului sezon competiţional. Prima dintre ele se referă la Luiz Razia, pilotul care a fost confirmat la începutul lunii februarie drept coechipierul lui Max Chilton pentru sezonul 2013.
Brazilianul a ajuns la echipă parţial datorită banilor pe care îi poate aduce prin intermediul sponsorilor, însă aceştia din urmă nu au achitat încă primele sume datorate conform contractului. Dacă situaţia nu se va rezolva în perioada următoare, Razia riscă practic să-şi piardă locul la echipă chiar înainte de a debuta în Formula 1 în Marele Premiu al Australiei din 17 martie.
Presa internaţională speculează deja că pe lista potenţialilor înlocuitori se numără Narain Karthikeyan, sprijinit de constructorul indian Tata, Heikki Kovalainen sau chiar Jules Bianchi, care a pierdut locul la Force India în favoarea lui Adrian Sutil.
Pe de altă parte, Marussia a început să caute un nou furnizor de motoare pentru sezonul 2014, întrucât anticipează că cei de la Cosworth se vor retrage din Formula 1 la sfârşitul anului. Constructorul britanic a anunţat anterior că intenţionează să dezvolte noile motoare V6 de 1.6 litri, însă acest lucru este puţin probabil să se întâmple în contextul în care Marussia este singurul său client.
De aceea, Graeme Lowdon, directorul sportiv al Marussiei, a confirmat că echipa va avea de ales între Ferrari, Mercedes şi Renault.
"Înţeleg că cei de la Cosworth nu vor face un motor pentru 2014. Evident, nu lucrez pentru Cosworth, dar aşa înţeleg eu situaţia. Cei trei furnizori de motoare vor fi Mercedes, Renault şi Ferrari", a precizat el.
Comentarii (0)