În această săptămână au apărut însă şi primele imagini randate pe calculator, care evidenţiază câteva aspecte importante ale circuitului. Astfel, zona din jurul centrului istoric beneficiază de porţiuni de circuit foarte înguste unde depăşirile vor fi aproape imposibile.
Pe de altă parte, linia de start-sosire a fost amplasată în faţa clădirii guvernului pe un drum public pe şapte benzi care va adăposti şi pitlane-ul. Potrivit primelor estimări făcute de arhitectul Hermann Tilke, piloţii vor atinge o viteză maximă de 340 de kilometrui pe oră pe circuitul cu o lungime de 6 km şi 20 de viraje.
Via F1Fanatic
Boring!
Ăsta pare doar un circuit îngust, nimic mai mult. Un trenuleț. Un fel de ROC, unde nu trebuie să atingi pereții. Câștigătorul se va decide în calificări.
F1 ar trebui să-și schimbe arhitectul. Poate că există și alții mai buni decât Tilke. Să aibă totuși 3-4 arhitecți pe care să se bazeze. Să facă licitație. A, dar stai, de unde își mai ia Bernie șpaga...
Și Monaco mai are marele avantaj că se se află în Europa. Nu cred că se duce cineva la Baku și se simte în Europa... Azerbaijanul va rămâne mereu un stat din Orientul Mijlociu. Lumea a 3-a.
nu vreau să cobesc dar acest circuit va dispărea din F1 mai repede decât cel din TURCIA. Cu toate nemulţumirile piloţilor, echipelor , Tilke
insistă în greşeli(mă refer la circuite)
@QQ... daca tie ti se pare foarte interesant Monte Carlo, in care vezi 22 de monoposturi alergand trenulet unul dupa altul, e treaba ta. Mie mi se pare plictisitor in draci. :)