Noul sezon al Formulei 1 va începe în 5 iulie cu Marele Premiu al Austriei, însă până în prezent au fost stabilite doar primele opt curse.
Formula 1 negociază în prezent diverse soluții cu scopul de a construi un calendar de 15-18 curse, iar până în prezent a primit numeroase propuneri atractive.
Mai întâi, reprezentanții circuitelor de la Hockenheim (Germania), Imola și Mugello (ultimele două din Italia) și-au exprimat interesul de a se alătura sezonului european cu curse programate în cursul lunii septembrie.
De asemenea, China, Bahrain, Abu Dhabi și Rusia au anunțat că sunt interesate să găzduiască fiecare câte două curse în cursul toamnei, ceea ce ar rezolva din start problema numărului total de curse.
În schimb, alte curse prezente în calendarul inițial riscă să nu poată avea loc. Cursa din Azerbaidjan este în pericol din cauza faptului că circuitul de la Baku este unul stradal, ceea ce provoacă probleme de natură logistică, în timp ce organizatorii Marelui Premiu din Singapore și cei de la circuitul american Austin nu sunt interesați să găzduiască cursa fără spectatori.
În plus, Vietnam nu agrează ideea unei curse în luna noiembrie, întrucât ar urma oricum să fie gazda unei curse în luna aprilie a anului viitor, în sezonul 2021.
Nu în ultimul rând, Mexic și Brazilia se confruntă în continuare cu un număr ridicat de cazuri de coronavirus, astfel că cele două curse sunt în pericol.
Formula 1 a anunțat deja că are nevoie de numai 8 curse pentru ca sezonul 2020 să primească statut oficial de "campionat mondial".
Via The Race
FIA, pana unde vrei sa ajungi cu concesiile ???
FIA, chiar ti-oi impus sa te compromiti cu tot dinadinsul ??
chiar tre' sa inceteze pentru totdeauna aceasta protectie excesiva oferita celui care evita cu obstinatie o frecventa gp-urilor atat de dezirabila & ofertanta pentru ceilalti participanti/rivali si fani deopotriva, eludare similara necuratului la intalnirea cu tamaia, asta numa' si numa' din cauza varstei inaintate a sextuplului care cert ca va sucomba dpdv profesional intr-un efort prelungit generat de 18,19, chiar 20 de curse intr-un interval de 5 luni si care musai ca nu doar i-ar diminua semnificativ sansele la apararea titlului mondial ci chiar i le-ar pulveriza de-a dreptul!
FIA, trezeste-te!
FIA, aceasta intrecere etalon pe patru roti n-o inceput in urma cu 70 de ani cu lewis hamilton si is mai mult ca sigur ca ma gasesc in asentimentul multora dintre colocatarii AM, nici n-o sa se sfarseasca cu lewis hamilton, acest meschin individ va ramane in istoria motorsportului doar din postura unui vremelnic oportunist al volanului in debutul secolului XXI