Americanul s-a prezentat în faţa jurnaliştilor cu un plan bine organizat pentru următoarea perioadă şi este determinat să ajungă pe grila de start a Formulei 1. În cadrul conferinţei de presă, el a atins mai multe puncte esenţiale din organizarea echipei, iar cele mai importante aspecte sunt:
▶ numele oficial al echipei va fi Haas Formula;
▶ sediul echipei va fi amplasat în localitatea Kannapolis din statul american North Carolina, situat pe coasta de est. Va exista însă şi o bază secundară în Europa;
▶ şeful echipei va fi Guenther Steiner, a cărui experienţă în Formula 1 este limitată la postul de director tehnic la Jaguar şi Red Bull Racing;
▶ şasiul echipei va fi construit de producătorul italian Dallara din cauza timpului limitat avut la dispoziţie, însă echipa este determinată să-şi producă singura monopostul în anii următori.
"Am avut discuţii preliminare cu Dallara şi sunt pregătiţi. Au facilităţi complete, au experienţă şi ar fi insurmontabil să spunem că ne construim singuri sasiul şi angajăm oamenii potrivit în numai nouă luni", a explicat Haas;▶ echipa negociază cu Ferrari şi Mercedes o ofertă pentru furnizarea motoarelor, iar o decizie va fi luată în cel mult şase săptămâni. "Trebuie să stabilim partenerul tehnic. Vom anunţa în următoarele patru-şase săptămâni ce vom face. Vrem să luăm decizia potrivită. Nu vrem să ne grăbim şi apoi să constatăm că am greşit", a spus Steiner;
▶ Haas vrea în echipă un pilot cu experienţă în Formula 1 şi un tânăr american, însă nu a nominalizat niciun nume
▶ contractul cu FIA permite echipei să amâne debutul pentru sezonul 2016 dacă nu va fi pregătită pentru anul viitor, însă Haas speră să nu fie nevoit să ia o astfel de decizie. "2015 este prea devreme, dar 2016 este prea târziu. Dacă aşteptam vom cheltui şi mai mulţi bani. Este o decizie dificilă şi trebuie să vedem ce facem în următoarele săptămâni. Nu va fi uşor, dar dacă vom spune că venim în 2015 aşa va fi", a mai precizat Haas.
Bani au....
Piloti se gasesc...
Sa vedem.
Hispania, Marussia ( 2 ani) au utilizat Dallara. Sunt buni in competitiile inferioare pentru ca livreaza acelasi sasiu pentru toata lumea, ca daca ar avea concurenta...... Om vedea, dar tineti minte de pe acum ca or sa fie muci, mai rai ca hispania. Ca sa faci fata in f1 iti trebuie bani nu gluma, de ex Mercedes au intrat din prima cu sasiul lor si tot au fost slabi primele sezoane.