Oficial, sunt cunoscute doar câteva propuneri care ar urma să fie implementate pe parcursul următoarelor trei sezoane, cele mai importante fiind reintroducerea suspensiilor active, utilizarea unor pneuri cu jante de 18" şi simplificarea radicală a designului pentru numeroase componente.
Cu toate acestea, publicaţia germană Sport Bild susţine că echipele analizează inclusiv măsuri drastice pentru reducerea costurilor. Cea mai radicală propunere este renunţarea completă la prima sesiune de antrenamente libere din cadrul unui Mare Premiu, aparent sub pretextul că oricum cele mai multe echipe nu ies pe circuit în primele 30-60 de minute ale acesteia.
O a doua propunere radicală este ca echipele să nu mai aibă dreptul să modifice monoposturile începând de la sesiunea de antrenamente libere de vineri şi până la finalul cursei.
În prezent, această regulă, cunoscută sub numele de parc ferme, se aplică doar după finalul sesiunii de calificări.Reprezentanţii echipelor au refuzat însă să confirme aceste informaţii, chiar dacă au admis că lucrează la o serie de propuneri. "A existat o întâlnire săptămâna trecută în care s-a discutat despre costuri. Există un acord unanim al echipelor că aceste costuri trebuie reduse drastic", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.
Anterior, echipele au venit şi cu o serie de propuneri pentru îmbunătăţirea spectacolului de pe circuit.
Via GMM
In loc de FP1 bagati pilotii in simulatoare sa vedem cum se descurca.
Asta cu "reducerea costurilor" la un sport cu motoare e o idee foarte ciudata si total nepotrivita.
Antrenamentele de vineri erau destinate inslusiv pentru tinere talente, chiar daca pe bani...
Chiar ar trebui reiterat ce inseamna de fapt Formula 1.
Pe vremuri era clasa regina a automobilismului unde se introduceau cele mai interesante inovatii tehnice, din care o mare parte ajungeau in industria auto de serie. Acum vorbim despre total altceva.