Prima defecţiune tehnică pentru Ferrari: fum puternic la sistemul de evacuare

de Daniel Popescu
Vineri, 08.02.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pedro de la Rosa a efectuat doar două tururi pe circuitul de la Jerez în ultima zi de teste înainte ca un fum puternic să aibă din partea dreaptă a sistemului de evacuare.

Ferrari a suferit vineri prima defecţiune tehnică la noul monopost F138 cu care va aborda sezonul 2013 al Formulei 1.

După trei zile care au decurs fără incidente, monopostul a suferit vineri o defecţiune la sistemul de evacuare la numai două tururi după ce pilotul de rezervă Pedro de la Rosa a ieşit pe circuit.

Spaniolul s-a oprit intre virajele şapte şi opt, iar un fum puternic s-a ridicat în aer din partea dreaptă a sistemului de evacuare. Monopostul a fost transportat imediat în pitlane, iar mecanicii vor investiga problema.

Până în prezent, oficialii Scuderiei nu au anunţat cauzele defecţiunii tehnice, însă au admis că revenirea lui de la Rosa pe circuit nu se va petrece prea curând. "Start dificil pentru de la Rosa. F138 s-a oprit pe circuit după al doilea tur de pregătire. Muncim pentru a verifica condiţiile lui F138, va dura ceva timp până când monopostul va reveni pe circuit", au precizat oficialii Scuderiei pe contul de pe reţeaua de socializare Twitter.

UPDATE: Ferrari a confirmat că oprirea pe circuit de dimineaţă a fost cauzată de o defecţiune tehnică la cutia de viteze.

Via Ferrari

Comentarii (17)

  • eu nu cred ca a fost nici o defectiune, tractoarele mereu scot fum negru.
    13 39
  • Daca compari o masina de Formula 1 cu un tractor atunci inseamna ca nu ai vazut unu in viata ta.Comentariul tau denota lipsa de creier
    29 7
  • Fan F1
    Mda 2 ture i-a luat lui PDR sa buseasca masina.... trebuie sa fie o "performanta" in sine.
    7 22
  • Lasa ca Redfools cu taurinele o sa fumege in curse;)
    11 5
  • iceman
    de fapt a luat foc
    4 4
  • iceman
    http://www.formula1.com/gallery/testing/2013/781.html
    3 1
  • http://www.yallaf1.com/2013/02/08/dramatic-ferrari-debut-for-de-la-rosa-as-f138-catches-fire/
    3 0
  • @Shade uite aici daca nu ma crezi http://www.ferrari-tractors.com/products/26-36.htm. Primul seamana perfect si iti garantez ca scote fum. Nu mai contrazice oamenii daca nu stii ce vorbesti :)
    3 10
  • @Io daca tu nu poti diferentia un tractor de monopost ori esti orb, ori probleme neurologice
    10 1
  • se pare ca fanii infocati ferrari nu doar ca nu stiu de gluma dar sunt si tarani, ca tot vorbeam de tractoare :))
    1 14
  • io, esti prea rupt ca sa intelegi sensul acestui sport. Comentarii inutile, ironice + dovada de nesimtire. Degeaba judeci oameni ca sunt tarani, poate sunt tarani, dar cu mai multa cultura generala decat tot neamul tau :)
    7 0
  • sper ca nu vor mai avea probleme de fiabilitate..!!
    Io,nu stiu cine e taranul,tu ai adus vorba de tractoare..!!
    5 1
  • De cand scot asa fum cutiile de viteza ? E ciudat, nu pare a fi nici de la motor. Pare mai degraba vre-un element de aerodinamica care a fost prea aproape de partile fierbinti ale monopostului. Probabil tot o varianta de teste. Massa a parcurs 1005 km in primele trei zile de teste fara nici o problema tehnica.
    5 1
  • @Petru_ferrari....cred ca nu ti-ai ales bine avatarul.
    1 0
  • @pablo256r, eu ma intreb: monopostul lui Pedro nu e cel pilotat de Massa pentru a vedea cati km se pot parcurge cu acel motor si cutie de viteze?
    3 1
  • mavrick
    Nu cred ca Pedro de la Rosa a pilotat monopostul lui Massa. Felipe a efectuat 1005km in cele trei zile de la Jerez. Asta e echivalentul a cca 2 weekenduri de cursa (antrenament+calificari+cursa). E de ajuns. Gandeste-te ca motorul este acelasi cu cel de anul trecut. Ei il fac asa ca stiu foarte bine ce e in el. Cutia probabil sa fi fost modificata fata de anul trecut si desigur aerodinamica. E prematur insa a spune cine are cel mai rapid monopost.
    3 1
  • GrosDan
    astia se certara un wek-end intreg ca Ferrariu, e un tractor,asta nu e adevarat,tractoarele din ziua de azi nu mai scot fum,mai degraba Ferrari e o drujba STRICATA
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru