Mercedes este în centrul atenției în a doua zi de teste de pe circuitul de la Barcelona, după ce campioana mondială a introdus o inovație aparent majoră la volan.
O serie de imagini surprinse în timpul testelor arată că Lewis Hamilton a reglat volanul pe adâncime, ceea ce a condus imediat la o schimbare a unghiului pneurilor de pe puntea față.
Primele analize ale specialiștilor indică faptul că inovația permite o performanță mai bună în viraje (atunci când volanul este mai departe de corpul pilotului) și o apăsare aerodinamică superioară pe liniile drepte (atunci când volanul este mai aproape de corpul pilotului).
Noul sistem a primit numele Dual Axis Steering (DAS), iar Mercedes susține că este perfect regulamentar, mai ales că a fost deja prezentat oficialilor FIA.
"Aduce o nouă dimensiune pentru volan și sperăm să fie de folos pe parcursul anului. Vom păstra pentru noi detaliile despre cum îl folosim și de ce îl folosim. Regulile sunt destul de clare despre ce este permis pe volan și suntem destul de încrezători că respectam toate cerințele", spun oficialii Mercedes.
La rândul său, Hamilton este încântat că are oportunitatea de a evalua un sistem complet nou care poate aduce un avantaj competitiv pentru Mercedes.
"Pentru mine este încurajator că echipa continua să inoveze și să stea în fruntea jocului.
Asta se datorează minților grozave care lucrează la echipă. Sperăm să funcționeze. FIA este ok cu proiectul, iar din punct de vedere al siguranței nu au existat probleme", a explicat britanicul.Via Motorsport
https://www.youtube.com/watch?v=U_uKHNJLSQs&feature=em-uploademail
Motorul lui Vettel a facut 'poc'.
Deci @Radu, pneurile se vor uza mai putin daca vor avea camber neutru pe liniile drepte.
Daca despre asta e vorba, nu are treaba cu apasarea aerodinamica.
Daca totusi rezultatele vor fi convingatoare la sfarsitul testarilor si Mercedes vor avea la indemana acest nou sistem de directie, va fi probabil din nou anul Mercedes. Cum a explicat un internaut, foarte simplu: "I do believe showing it this early Is intentional. All the other teams now have to redesign and crash test a new chassis that accommodates a moving steering rack adding weight to the car, redesign the front suspension geometry to optimise the system, redesign the rear suspension to balance the front.....and pray to god your aero concept still works!.....and you’ve got to design a 2021 car at the same time"
Nu am comentat nimic pana acum,dar ma minunez pe zi ce trece de atatia experti,care mai de care,de ce nu va angajeaza Fierrrariii ca ingineri,poate mai castiga si ei ceva,ca nu de alta dar de la bijuteria pe roti Ferrari 2002 nimic inovator,sigur vor urla si tipa la FIA ca ce fac Mercedes ca e neregulamentar.
P.S. : Abia astept sa comenteze marele inginer si strateg Costel ,care in afara sa jigneasca echipele si mai ales pilotii , abereaza si sa chinuie sa para elevat cu cuvinte lese cu grija din DEX , mai bine ar invata sa foloseasca punct si virgula,ca sa inteleaga mai toti de pe aici ce vrea sa spuna.
Stroll 320.3
Gio 317.1
Ocon 316.6
Kvyat 316.4
Grosjean 315.7
Bottas 314.5
Latifi 313.0
Sainz 312.1
Ver 311.8
Mercedes 494
Red Bull 470
McLaren 423
Alfa Romeo 423
AlphaTauri 383
Renault 378
Racing Point 369
Ferrari 353
Williams 324
Haas 313
Ne auzim in mai putin de o luna, si vedem atunci cat din alea doua secunde jumate mai raman in Australia.