Ultima informaţie vine din partea publicaţiei elveţiene Blick, care susţine că Williams este principalul client dorit de constructorul japonez.
"Chiar şi Toyota vrea să revină. Japonezii îi au în vedere pe cei de la Williams şi l-ar putea readuce în cockpit pe Kamui Kobayashi", a precizat sursa citată referindu-se la pilotul japonez care a părăsit Formula 1 la sfârşitul anului trecut.
Williams a mai utilizat motoare Toyota timp de trei sezoane în perioada 2007-2009.
Rivalii de la Renault, care furnizează motoare pentru patru echipe, au însă îndoieli cu privire la intenţiile celor de la Toyota, întrucât aceştia nu au participat la stabilirea regulamentului pentru noile motoare V6 de 1.6 litri.
În plus, ei nu cred nici în zvonurile potrivit cărora Honda vrea să revină în Formula 1 în 2015 printr-un parteneriat cu McLaren."Dacă ar fi vrut cu adevărat să revină, de ce nu au luat parte la şedinţele de planificare? Nu am primit niciodată vreo cerere în acest sens, iar la întâlniri au fost reprezentate mereu doar Ferrari, Mercedes şi noi. Primele întâlniri au avut loc acum patru ani, iar interesul a fost grozav: Audi, Cosworth, Ilmor, Honda, Toyota şi alţii. Totuşi, pe măsură ce lucrurile au devenit specifice, mai rămăsese doar Pure, iar acum suntem doar noi trei. Nu-mi pot imagina că o companie va intra în 2015 fără să vrea să aibă un cuvânt de spus asupra regulamentului", a precizat Rob White, şeful departamentului de motoare Renault, pentru publicaţia SpeedWeek.
Via Motorsport
Comentarii (0)