Întrucât discuţiile au eşuat, Red Bull nu mai are practic nicio alternativă la motoare furnizate în prezent de Renault, ca urmare a faptului că şi rivalii de la Mercedes au declinat un parteneriat cu producătorul de băuturi energizante.
În acest context, publicaţia britanică Autosport susţine că Red Bull a reluat discuţiile cu Renault cu privire la posibilitatea de a respecta actualul acord pentru motoare care expiră în sezonul 2017. Acordul dintre cele două părţi nu au fost încă reziliat în mod public, astfel că există o şansă teoretică ca cele două părţi să continue colaborarea. Totuşi, Renault este aproape de achiziţionarea celor de la Lotus şi a exclus varianta de a rămâne în Formula 1 ca simplu furnizor de motoare pentru echipe independente.
De asemenea, o astfel de decizie din partea Red Bull este surprinzătoare în contextul în care echipa a vrut să renunţe la colaborarea cu Renault din cauza performanţelor slabe şi a insistat că se va retrage din competiţie în absenţa unor motoare competitive. Schimbarea de atitudine are însă legătura cel mai probabil cu faptul că Red Bull ar trebui să-i plătească lui Bernie Ecclestone 500 de milioane de dolari dacă se va retrage din sport în 2015 fără să respecte un contract valabil până în 2020.Christian Horner, şeful Red Bull, a evitat să comenteze în mod direct aceste informaţii.
"Sunt multe discuţii, dar nimic nu este decis, nimic nu este confirmat", a explicat el.La rândul lor, oficialii Mercedes insistă că, indiferent de situaţie, nu doresc să colaboreze cu Red Bull. "Situaţia nu s-a schimbat, am decis să nu cercetăm această opţiune", a explicat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.
Au avut motoare V8 ca și echipă de uzină ? Eu știam doar de 1,5 turbo și de V10 !
Contractul nu e reziliat.
Restul e can can