Testele au un caracter privat, iar echipele au refuzat să prezinte timpii obţinuţi de piloţi, însă publicaţia italiană Autosprint susţine că a aflat câteva detalii inedite despre comportamentul cauciucurilor. Potrivit sursei citate, noile pneuri sunt mai lente şi vor duce astfel la creşterea timpului pe turul de circuit.
"Indicaţia generală este că pneurile sunt mai lente. Chiar şi cu monoposturile din 2013, se anticipează că timpii vor creşte, întrucât furnizorul de pneuri are o abordare mult mai prudentă", precizează Autosprint.
Anterior, Gary Anderson, analistul tehnic al postului de televiziune BBC, a afirmat că noile pneuri vor fi cu aproximativ 0.5 secunde pe tur mai lente.
În plus, viteza medie va fi în scădere şi din cauza noului regulament aerodinamic şi a creşterii masei minime a monoposturilor de la 642 la 690 de kilograme. Astfel, la începutul anului viitor, se estimează că monoposturile vor fi cu până la patru secunde pe tur mai lente decât cele din sezonul recent încheiat.Via Motorsport
Comentarii (0)