Publicaţia italiană Autosprint susţine însă că a intrat în posesia unor informaţii cu privire la rezultatele analizei efectuate de producător. Potrivit acestora, Pirelli va susţine că expolozia pneului a fost provocată de resturi de componente sale alte materiale prezente pe circuit care au tăiat cauciucul.
Pentru a ajunge la această concluzie, Pirelli a analizat toate pneurile folosite de echipe în Marele Premiu al Belgiei şi a observat că nu mai puţin de 60 de cauciucuri aveau urme de tăieturi care ar fi putut proveni de la componente din fibră de carbon sau alte materiale depuse pe suprafaţa circuitului. Spre comparaţie, în primele 10 curse doar 40 de cauciucuri au fost identificate cu astfel de probleme, adică o medie de numai patru pneuri pe cursă.Concluziile celor de la Pirelli sunt susţinute de numărul mare de accidente care au avut loc în cursele de GP2 şi GP3 premergătoare cursei, dar şi de lungimea de 7 kilometri a circuitului, care a îngreunat curăţarea acestuia la timp pentru cursa de Formula 1.
În plus, Nico Rosberg a suferit de asemenea o explozie de pneu în antrenamentele libere de vineri, care a fost deja atribuită unor componente externe.
Via Autosprint
nu stim ce s-a intmaplat, deci ceva din exterior l-a taiat
pacat ca nu asa s-a produs explozia
pneul a inceput sa se exfolieze din interior spre exterior
este filmat!!!!!
cei care cunoasteti limba maghiara, citit acest articol
analizeaza situatia din toate latrile posibile
pneul a explodat din cauza unei defectiuni la carcasa pneului, adica avea defect de fabricatie !!!
acesta Pirelli nu va recunoaste in veci ... asta e
http://www.gphirek.hu/f1/20150827-f1-meg-nagyobbat-is-robbanhat-vettel-gumija-spai-gorbe-tukor.html
am gresit ... scuze
de pe mijoc a inceput sa se exfolieze dupa care s-a rupt in bucati
Gary Anderson zicea ca se exfoliaza dinspre exterior, dar nu a vazut bine