Pirelli va anunţa în cursul zilei de marţi rezultatele analizelor în privinţa penelor suferite de cinci monoposturi în Marele Premiu al Marii Britanii, urmând să dezvăluie în acelaşi timp şi măsurile de securitate adoptate pentru următoarele curse.
Potrivit publicaţiei britanice Daily Telegraph, Pirelli va decide să înlocuiască benzile metalice care fac legătura între componentele pneurilor cu unele de kevlar care au fost utilizate şi pe parcursul anului trecut fără să provoace astfel de incidente.
O astfel de soluţie a fost propusă de Pirelli încă de la Marele Premiu al Canadei ca reacţie la delaminările pneurilor suferite de unii piloţi în prima parte a sezonului. Schimbarea avea însă nevoie de acordul unanim al echipelor şi a fost blocată de mai multe echipe, printre care şi Lotus, întrucât britanicii se înţeleg cel mai bine cu actualele specificaţii. Totuşi, toate echipele au căzut de acord ca noile propuneri Pirelli să fie acceptate în unanimitate din considerente de securitate.În plus, sursa citată afirmă că Pirelli ar putea reveni la structura completă a pneurilor din sezonul 2012 începând de la Marele Premiu al Ungariei de la sfârşitul lunii iulie. Adoptarea acestei decizii pentru cursa de la Nurburgring de la sfârşitul acestei săptămâni nu ar fi însă posibilă din cauza timpului limitat pe care producătorul italian îl are până la antrenamentele libere de vineri.
Via Daily Telegraph
poate acum in al 13-lea ceas se vor trezi careva si se revine asupra regulamentului macar de anul viitor
daca s-ar reintroduce si realimentarile atunci spectacolul ar fii total mai multa sau mai putina benzina etc combinat cu tipuyl de pneuri ar oferii un spectacol totaldar la asta cred ca din pacate doar putrem visa
Cam pe unde vezi monoposturile Ferrari in toata aceasta ecuatie? Pe gumele specificatie 2013 au avut cel mai bun ritm de cursa. Teoretic utilizarea kevlarului si o compozitie mai dura (asemenea 2012) de la Hungaroring ar trebui sa incetineasca ritmul celor de la Ferrari si Lotus, si sa avantajeze Red Bull si Mercedes. Am observat o degradare continua a celor de la Ferrari incepand de la Monte Carlo, gradat si sistematic negativ, cu punctul cel mai jos Silverstone. Alonso si Domenicalli au spus ca au facut chiar pasi in spate cu dezvoltarea monopostului. Sa ne asteptam la mediocritatea tipica din 2012 de acum inainte? Avem ceva sperante??