Presă: Pirelli va reveni la structura pneurilor din sezonul 2012

de Daniel Popescu
Marti, 02.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pirelli va anunţa marţi că va înlocui benzile metalice ale pneurilor cu unele de kevlar pentru Nurburgring, înainte de a reveni la structura cauciucurilor din 2012 începând cu Hungaroring.

Pirelli va anunţa în cursul zilei de marţi rezultatele analizelor în privinţa penelor suferite de cinci monoposturi în Marele Premiu al Marii Britanii, urmând să dezvăluie în acelaşi timp şi măsurile de securitate adoptate pentru următoarele curse.

Potrivit publicaţiei britanice Daily Telegraph, Pirelli va decide să înlocuiască benzile metalice care fac legătura între componentele pneurilor cu unele de kevlar care au fost utilizate şi pe parcursul anului trecut fără să provoace astfel de incidente.

Urmareste Automarket
O astfel de soluţie a fost propusă de Pirelli încă de la Marele Premiu al Canadei ca reacţie la delaminările pneurilor suferite de unii piloţi în prima parte a sezonului.
Schimbarea avea însă nevoie de acordul unanim al echipelor şi a fost blocată de mai multe echipe, printre care şi Lotus, întrucât britanicii se înţeleg cel mai bine cu actualele specificaţii. Totuşi, toate echipele au căzut de acord ca noile propuneri Pirelli să fie acceptate în unanimitate din considerente de securitate.

În plus, sursa citată afirmă că Pirelli ar putea reveni la structura completă a pneurilor din sezonul 2012 începând de la Marele Premiu al Ungariei de la sfârşitul lunii iulie. Adoptarea acestei decizii pentru cursa de la Nurburgring de la sfârşitul acestei săptămâni nu ar fi însă posibilă din cauza timpului limitat pe care producătorul italian îl are până la antrenamentele libere de vineri.

Via Daily Telegraph

Comentarii (5)

  • Parerea mea este ca pneurile ar trebui facute pentru spectacol, dar in acelasi timp si rezistente la toate circuitele. Discutii de genul ca are borduri nu stiu de care si viraje nu stiu cum, nu ar trebui sa existe. Degeaba este spectacol daca pilotii sunt pusi in pericol, indiferent ca e vorba de Van Der Garde sau de Vettel ...
    8 0
  • spectacol
    spectacol oferit de echipe ar fii daca ar lasa fiecare echipa sa isi aleaga ce fel de pneuri va utiliza in fiecare cursa , atunci am putea vedea spectacol o echipa alege supersoft si face 4 orpiri si alta alege soft sau medium si face 3 orpiri fiecare isi construieste o strategie acum din pacate nu prea ai ce sa alegi ca esti ingradit de regul;ament
    poate acum in al 13-lea ceas se vor trezi careva si se revine asupra regulamentului macar de anul viitor
    daca s-ar reintroduce si realimentarile atunci spectacolul ar fii total mai multa sau mai putina benzina etc combinat cu tipuyl de pneuri ar oferii un spectacol totaldar la asta cred ca din pacate doar putrem visa
    3 0
  • It's over... game over pentru Ferrari...
    7 11
  • le-au facut atat de moi pe cat de moale e masina ferrari. Daca le fac iar (mai) tari mercedes poate reveni lejer la masina de la inceput de an si pilotii mercedes intra in carti pentru lupta la titlu.
    1 0
  • @ceapa
    Cam pe unde vezi monoposturile Ferrari in toata aceasta ecuatie? Pe gumele specificatie 2013 au avut cel mai bun ritm de cursa. Teoretic utilizarea kevlarului si o compozitie mai dura (asemenea 2012) de la Hungaroring ar trebui sa incetineasca ritmul celor de la Ferrari si Lotus, si sa avantajeze Red Bull si Mercedes. Am observat o degradare continua a celor de la Ferrari incepand de la Monte Carlo, gradat si sistematic negativ, cu punctul cel mai jos Silverstone. Alonso si Domenicalli au spus ca au facut chiar pasi in spate cu dezvoltarea monopostului. Sa ne asteptam la mediocritatea tipica din 2012 de acum inainte? Avem ceva sperante??
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru