Presă: Monopostul Mercedes, mai rapid decât Red Bull în regim de cursă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Red Bull Racing şi McLaren sunt considerate principalele favorite să se impună în Marele Premiu al Australiei, prima etapă a noului sezon de Formula 1.
Cu toate acestea, o analiză realizată de publicaţia germană Auto Motor und Sport arată că ordinea pe grila de start ar putea fi complet diferită. Sursa citată a analizat performanţele în regim de cursă ale tuturor echipelor pe parcursul ultimei sesiuni de teste de la Barcelona şi a ajuns la concluzia că Mercedes AMG deţine cel mai rapid monopost.
"Analiza testelor recente de la Barcelona arată că Mercedes sunt mai rapizi chiar şi decât Red Bull", susţine Auto Motor und Sport.
Afirmaţiile par să fie întărite şi de declaraţiile şefului Ross Brawn premergătoare cursei din Australia. Întrebat dacă consideră că noul W03 poate câştiga curse, britanicul a replicat.
"Cred că întotdeauna crezi asta. Vrei să ai un monopost capabil de victorii şi nu am văzut nimic care să-mi spună că nu va fi aşa.
Uneori ai un monopost cu care te poţi chinui şi care are lucruri care nu funcţionează aşa cum vrei sau aşa cum te aştepţi, dar cu siguranţă nu există nimic care să ne spună că nu ne putem atinge ambiţiile. Iar ambiţia noastră este să ne descurcăm mult mai bine decât în ultimii doi ani", a precizat el.Analiza Auto Motor und Sport este cu atât mai surprinzătoare cu cât pe locul doi în clasamentul performanţei în regim de cursă este Sauber, în timp ce Red Bull, McLaren şi Lotus ocupă doar locurile trei, patru şi, respectiv, cinci.
În cadrul unui editorial publicat în Blick, Peter Sauber a explicat însă clasamentul prin faptul că diferenţele dintre echipele de top sunt foarte mici. "Nu a fost niciodată atât de dificil ca în acest an să ai o privire de ansamblu a poziţionării echipelor. De ce? Pentru că plutonul nu a fost niciodată atât de apropiat", a precizat elveţianul.
Via | GMM
Sunt ferm convins ca echipele isi ascund "turul complet" in mai multe bucatele pe care le analizeaza conform telemetriei. Se pot face 5 tururi de doi lei in care numai 2-3 viraje sunt luate la maxim ... apoi alte 5 cu alte doua viraje ... alte 10 cu Kers activat .. alte 10 fara Kers activat ... si tot asa. Viteza unei masini cred ca se poate testa si masura fara a face vre-un tur complet in forta, poate si fara a face vre-un sector in forta totala.
mai sunt 4 zile si aflam cat de rapizi sunt :)