Presă: Ferrari va copia suspensia Red Bull în 2012

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 14.09.2011
Ferrari va utiliza începând din sezonul 2012 o suspensie de tip pull-rod similară cu cea a rivalilor de la Red Bull Racing, potrivit presei italiene.

Ferrari a început deja proiectul de dezvoltare pentru noul monopost cu care speră să revină în elita Formulei 1 în sezonul 2012.

Scuderia a promis anterior că viitorul monopost va include numeroase inovaţii tehnice şi că va fi complet schimbat faţă de cel folosit în acest an, iar publicaţia italiană Corriere dello Sport a identificat deja unele dintre acestea. Sursa citată susţine că Ferrari va renunţa la suspensia de tip push-rod în favoarea uneia de tip pull-rod, similară cu cea pe care o utilizează Red Bull Racing încă din sezonul 2009.

"La Maranello, totul a fost pus sub semnul întrebării în lumina rezultatelor nesatisfăcătoare din acest sezon. Sistemul pull-rod va permite o punte spate mai mică şi mai scăzută în înălţime, dar va apărea numai anul viitor. În ultimele şase curse ale anului vor fi testate componente mecanice şi aerodinamice pentru monopostul din 2012", precizează Corriere dello Sport.

Red Bull a introdus suspensia de tip pull-rod în 2009 ca urmare a schimbării radicale a regulamentului tehnic, iar presa internaţională anticipa că Ferrari va folosi aceeaşi tehnologie pe monopostul 150 Italia din acest an.

În mod surprinzător, italienii au rămas consecvenţi tehnologiei push-rod, însă acest lucru s-ar putea schimba în sezonul următor.

De asemenea, Corriere dello Sport susţine că Ferrari foloseşte deja un model la scară al monopostului pentru anul viitor în tunelul de vânt.

Via | Corriere dello Sport

Taguri: Ferrari, Red Bull

Comentarii (3)

  • mobius
    vom spera oare de geaba?
    Toate acestea sunt pur si simplu poezie, pe circuit rezultatele conteaza si Ferrari au dovedit mai ales in acest an ca o intarziere de doi ani in aplicarea unei tehnologi noi, conteaza si mie teama de anul viitor cand vor fi trei, oare RBR vor sta pe loc?. Daca doar la atat (eventual si la alte lucruri copiate de ici si de colo) se reduce noutatea monopostului de anul viitor, atunci sperantele tuturor iubitorilor echipei sunt desarte. Inghetarea monopostului de anul acesta mi se pare iarasi o abordare proasta, pentru ca in lipsa testelor cel mai bine se testeaza in cursa pe circuit. S-ar mai putea vorbi si de proasta interpretare a regulamentului (interpretarea sa "ad-literam"), pentru ca s-a vazut bine, mai ales anul acesta, RBR a avut o interpretare agresiva a sa si, este adevarat cu concursul masiv al FIA (aici este vorba iarasi de o politica potrivita), a obtinut rezultatele care se stiu. O mul care ar trebui sa coordoneze atat activitatea tehnica a achipei cat si pliticile sale in raport cu tertii este Domenicali si se vede treaba ca nu este capabil sa faca aceste lucruri. Inca un an pierdut este grav pentru Ferrari, ca sa nu mai vorbim ce inseamna asta pentru un pilot, chiar daca este vorba de Alonso.
    3 2
  • mobius
    erata (pentru unii), cu scuze
    degeba
    2 2
  • copy-paste
    de cand cu RBR la putere,Ferrari nu au venit cu nici o inovatie,ci doar au copiat de la RBR...asta stiu ei sa faca...de aceea nu au ei rezultate...macar McLaren au mai adus ceva nou la masina da Ferrari....numa vorba e de ei..
    7 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru