Scuderia a reintrodus aceast tip de suspensie în sezonul 2012, pentru a oferi monopostului un centru de greutate mai scăzut. Totuşi, efectele tehnologiei nu s-au făcut simţite în performanţele monopostului, iar unul dintre dezavantajele sale este manevrabilitatea mai puţin satisfăcătoare. Prin urmare, este foarte posibil ca Ferrari să revină anul viitor la suspensia frontală de tip pushrod.
Directorul tehnic James Allison nu a confirmat informaţia, însă a admis că a identificat deja câteva puncte slabe ale monopostului. "În Formula 1 nu remediezi toate problemele peste noapte. Echipa şi-a analizat punctele slabe unul câte unul şi continuăm să facem asta. Nu este niciun secret că în ultimele sezoane am suferit în zona aerodinamică", a declarat britanicul.În cazul în care informaţia se va confirma, McLaren va rămâne singura echipă cu suspensie frontală de tip pullrod în sezonul 2014. Nu este însă exclus ca şi britanicii să adopte o schimbare din acest punct de vedere, prin prisma rezultatelor modeste înregistrate în sezonul recent încheiat, când nu au obţinut niciun podium.
Via GMM
Intrebati-ma pe mine orice de Mclaren ca va zic. (istorie, stiri echipa, stiri piloti, MTC, zvonuri, bugete, orice)
@paolofilise: McLaren 2014 will have a revolutionary rear suspension (and rear end). Front pull rod suspension to be dropped too #F1
@antoniogranato McLaren adotterà un rivoluzionaria sosp. post. nel 2014,realizzando un retrotreno inedito. Abbandona il pull rod anteriore
grandprixdotcom McLaren will have in 2014 a revolutionary rear suspension, implying revolutionary rear ends.Front pull rod will be dropped.
@GPweek McLaren will have in 2014 a revolutionary rear suspension implying a revolutionary rear ends. Pull rod at the front will be
https://www.facebook.com/pages/Ferrari-F1-Fans-Romania/473557032673303